Utel A151
مودم روتر بی‌سیم ارزان‌قیمت با آنتن خارجی Utel
برخی کاربران در بازار به‌دنبال دستگاه مودم روتر بی‌سیمی می‌گردند تا در اتاق خود بگذارند که هم از اینترنت استفاده کنند و هم بتوانند به وای‌فای متصل شوند، اما هزینه زیادی پرداخت نکنند. شرکت U.TEL برای این گروه از کاربران مودم روتر بی‌سیم A151 را معرفی کرده است.

1606683296_1_0.gif

این دستگاه روی استاندارد شبکه‌های بی‌سیم 802.11b/g/n کار می‌کند و از سوی دیگر به مودم +ADSL 2 مجهز است. یک آنتن خارجی این دستگاه با قدرت ۵ دسی‌بل به کاربر این اطمینان را می‌دهد که سیگنال‌های وای‌فای در فضاهای کوچک بسیار پرقدرت هستند و می‌شود روی اینترنت وای‌فای حساب کرد.

این دستگاه روی فرکانس معروف ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند و به یک درگاه شبکه اترنت و یک درگاه RJ-11 برای اتصال خط تلفن مجهز است. پنج چراغ LED روی این دستگاه می‌توانند وضعیت خط تلفن DSL، اینترنت، شبکه محلی، شبکه بی‌سیم و روشن/ خاموش بودن دستگاه را گزارش دهند.

مودم روتر بی‌سیم A151 به استانداردهای امنیتی و رمزنگاری AES، WEP، WPA، WPA2 و WPS مجهز است و امکان فیلترسازی نشانی‌های مک و IP را فراهم می‌کند. کلید روشن/ خاموش پشت دستگاه کمک می‌کند تا در مواقعی که نیاز به روشن بودن دستگاه نیست، خاموش و از هدررفت انرژی برق جلوگیری شود. تمامی محصولات U.TEL تولید داخلی و ساخت ایران است.

ایسوس

نظر شما چیست؟