سوییچ‌های مدیریتی و هوشمند دی‌لینک
سوییچ هوشمند و گیگابیتی لایه دو با قابلیت PoE
نگاهی به سوییچ ۵۲ درگاهه دی‌لینک DGS-1210-52MPP سری DGS-1210 آخرین سوییچ‌های هوشمند و گیگابیتی تولیدشده توسط شرکت دی‌لینک هستند که از فناوری Green 3.0 و استاندارد مصرف انرژی موثر 802.3az سود می‌برند.

 سوییچ DGS-1210-52MPP از ۴۸ درگاه RJ45 یک گیگابیتی و ۴ درگاه SFP سود می‌برد. درگاه‌های ۱ تا ۴۸ این سوییچ از استاندارد 802.3at یا قابلیت PoE سود برده و انرژی مورد نیاز دستگاه‌های دیگر را هم روی کابل شبکه تامین می‌کنند. ظرفیت این سوییچ ۱۰۴ گیگابیت با جدول آدرس مک ۸ کیلوبایتی، حافظه رم ۱۲۸ مگابایتی و حافظه فلش ۳۲ مگابایتی است. حداکثر ۳۷۰ وات تامین انرژی برای دیگر دستگاه‌های متصل به سوییچ دارد و مصرف انرژی خودش حدود ۵۴ وات است.


۳ فن روی این دستگاه کار می‌کنند، اما حداکثر نویز تولیدشده توسط آن ۵۲.۴ دسی‌بل است. این سوییچ با تعداد زیاد درگاه‌ها و انعطاف‌پذیری‌ که در پشتیبانی از سرعت‌ها و مدیاهای مختلف دارد؛ بهترین راهکار برای توسعه شبکه در سازمان‌ها و شرکت‌های متوسط و بزرگ است. با پشتیبانی از ویژگی‌های لایه ۲ شبکه نظیر IGMP Snooping،
Port Mirroring، Spanning Tree و Link Aggregation Control Protocol به همراه ویژگی Link Aggregation Control Protocol به سرورها اجازه می‌دهد با بالاترین سرعت به‌طور مستقیم به سوییچ متصل شوند و با امنیت بالایی تبادل اطلاعات داشته باشند. این سوییچ به‌طور خودکار ترافیک Surveillance VLAN و Voice VLAN را تشخیص داده و کیفیت و سرعت شبکه را برای آن‌ها تضمین می‌کند. رابط کاربری گرافیکی پنل تحت وب این سوییچ‌ها بسیار کاربرپسند و ساده است؛ به‌طوری‌که پیچیده‌ترین عملیات‌های پیکربندی سوییچ را ساده کرده و مدیریت شبکه را لذت‌بخش می‌کند.
این محصول با گارانتی سه ساله شرکت ایزی در بازار ایران بفروش می‌رسند.

ایسوس

نظر شما چیست؟