DSL-2877AL  مودم ADSL/VDSL  همه فن حریف دی‌لینک
امروزه در منزل و محل کار اکثر ما چند گوشی آیفون، چند گوشی با سیستم عامل اندروید و چندین لپ تاپ و کامپیوتر وجود دارد که همگی باید به اینترنت متصل شوند، و همه انتظار دارند با بالاترین سرعت و بیشترین پوشش به اینترنت دسترسی پیدا کنند، پس داشتن یک مودم قدرتمند و دارای پوشش سیگنال و سرعت مناسب، تبدیل به یکی از دغدغه‌های کاربران امروزی شده است.

1606683296_1_0.gif

 مودم VDSL2/ADSL2+ دی لینک مدل DSL-2877AL با سرعت انتقال داده ۷۵۰ مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از دو باند فرکانسی راه حل مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال لذت بردن از تماشای ویدئوهای با کیفیت ، انتقال سریع فایل، بازی آنلاین و… در شبکه می‌باشند.

 

ADSL  و VDSL به صورت هم زمان در   DSL-2877AL  

ADSL یک سرویس کاملا نام آشنا در کشور ماست و کاربران بسیاری از این سرویس در منزل و محل کار خود استفاده می‌کنند، DSL-2877AL به بهترین شکل ممکن استفاده از این سرویس را برای شما مهیا می‌سازد.
اما همانطور که می‌دانید نسل جدید فناوری DSL روی بستر کابل‌های شبکه، VDSL است که با استفاده از آن می‌توان سرعتی معادل ۵۲ مگا بایت بر ثانیه برای دانلود و ۱۶ مگابایت بر ثانیه برای آپلود را تجربه کرد که چنین سرعتی چندین برابر ADSL  است، به همین دلیل استفاده از این سرویس روز به روز در حال فراگیر شدن است.
DSL-2877AL از VDSL و VDSL2 پشتیبانی می‌کند و حتی اگر در حال حاضر سرویس VDSL در محل زندگی شما ارائه نمی‌شود نیز این دستگاه یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود.

پوشش فراگیر در دو باند فرکانسی با استاندارد  بی سیم AC750

مودم DSL-2877AL  با سرعت ۷۵۰ مگابیت بر ثانیه روی 2 باند فرکانسی اطلاعات را انتقال می‌دهد که این عدد سرعت بسیار بالایی برای مصارف خانگی به حساب می‌آید.
این دستگاه با 3  آنتن خارجی با قدرت  5 dBi و قابلیت عملکرد در دو باند فرکانسی 5 Ghz و 2.4 Ghz  می‌تواند با پوشش فراگیر، تجربه لذت بخشی برای کاربران هنگام استفاده از شبکه بی‌سیم ایجاد کند.
با استفاده از ۴ پورت LAN این دستگاه نیز می‌توانید تجهیزات کابلی خود، مانند کامپیوترها، دوربین‌های مداربسته و ذخیره‌سازهای تحت شبکه (NAS) را به شبکه متصل کنید.

ویژگی ها

  • از قابلیت‌های جذاب این دستگاه استفاده از درگاه USB آن جهت اتصال دانگل 3G/4G ، اشتراک‌گذاری اطلاعات و حتی پرینتر در شبکه  می‌باشد که از طریق صفحه تنظیمات دستگاه امکان پذیر است.
  • DSL-2877AL  از استانداردهای امنیتی شبکه بی سیم WPS,WEP,WPA,WPA2 و همچنین فایروال دوگانه NAT و SPI پشتیبانی می‌کند.
  • نصب، راه اندازی و تنظیمات این دستگاه نیاز به دانش فنی بالایی ندارد و کاربران می‌توانند به سادگی و تنها با چند کلیک تنظیمات این دستگاه را انجام دهند.

جمع بندی
برای افرادی که می‌خواهند انتخابی هوشمندانه برای سرویس ADSL و یا VDSL خود داشته باشند، DSL-2877AL با سرعت و پوشش فراگیر شبکه WiFi، امکان اتصال دانگل 3G/4G، امکان به اشتراک گذاری اطلاعات و پرینتر در شبکه و ... یک مودم همه فن حریف با قیمتی معقول به حساب می‌آید.
این دستگاه مانند سایر تجهیزات شبکه برند دی‌لینک با گارانتی رسمی شرکت ایزی در ایران عرضه می‌شود و گارانتی 1+3 ساله ایزی می‌تواند خیال شما را برای خرید این دستگاه آسوده سازد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟