سوییچ‌های مدیریتی و هوشمند دی‌لینک
سوییچ مدیریتی و گیگابیتی مقرون‌به‌صرفه با قابلیت PoE
نگاهی به سوییچ ۲۶ درگاهه دی‌لینک DGS-1100-26MP این سوییچ از خانواده DGS-1100 است. سوییچ‌های سری DGS-1100 علاوه بر قابلیت‌های مدیریتی، مقرون به‌صرفه‌ترین راهکار برای کسب‌وکارها در راه‌اندازی و مدیریت ساده یک شبکه کامپیوتری هستند

1606683296_1_0.gif

 دستگاه DGS-1100-26MP یک سوییچ ۲۶ درگاهه است که از ۲۴ درگاه RJ45 یک گیگابیتی و ۲ درگاه RJ45 یا SFP ده گیگابیتی سود می‌برد. ظرفیت این سوییچ به ۵۲ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و حداکثر نرخ هدایت اطلاعات آن ۳۸.۶۹ مگابسته در هر ثانیه است. جدول آدرس‌های مک این سوییچ هم ۱۶ کیلوبایتی با بافر بسته ۱.۵ مگابایتی و حافظه فلش ۱۶ مگابایتی است. این سوییچ شرکت دی‌لینک از استاندارد 802.3af/at یا همان قابلیت PoE پشتیبانی می‌کند. ۲۴ درگاه‌های RJ45 این سوییچ می‌توانند به دستگاه متصل به سوییچ از طریق کابل شبکه، برق‌رسانی کنند. حداکثر توان انرژی این دستگاه در PoE برابر ۳۷۰ وات است.

این ویژگی برای کسب‌وکارهای چابک و هوشمند بسیار حیاتی است، چون به آن‌ها امکان پیاده‌سازی یک شبکه اترنت انعطاف‌پذیر با بهترین طراحی و دسترس‌پذیری را می‌دهد. دو فن برای سیستم خنک‌کنندگی این سوییچ استفاده‌شده و حداکثر نویز تولیدی آن ۵۶ دسی‌بل است. از دیگر ویژگی‌های سوییچ DGS-1100-26MP می‌توان به مصرف انرژی بهینه، نصب و راه‌اندازی ساده، کنترل پهنای باند و اولویت‌دهی خودکار به دستگاه‌ها از جمله دوربین‌ها و تجهیزات نظارت ویدیویی (Surveillance VLAN) و ویژگی ارزشمند PoE Pass-through اشاره کرد. این سوییچ از طریق پنل مدیریتی تحت وب یا ابزارهای کلاینت دی‌لینک به‌راحتی مدیریت می‌شود.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟