23/07/1396 - 02:21
بیمه‌نامه آنلاین می‌خوای؟ کی از ازکیـ بهتر!!
وب­سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت‌­های مقایسه‌­ای و به اصطلاح Internet Aggregatoها قرار می­‌گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده‌­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

1606683296_1_0.gif

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آن‌ها، می‌تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

اگر امروز بخواهید برای ماشین خود بیمه تهیه کنید به کجا مراجعه می‌کنید؟ اگر بخواهید بیمه عمر و سرمایه گذاری خریداری کنید، اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه طرح‌­های مختلف این بیمه، سود مشارکت سرمایه­‌گذاری و سایر موارد از چه راهی به دست می­‌آورید؟ اگر بخواهید منزل یا محل کار خود را تحت پوشش بیمه حوادث و آتش سوزی قرار دهید به کجا مراجعه می‌کنید؟

در دنیای پیشرفته امروز دیگر مراجعه به دفاتر و نمایندگی­‌های دور و نزدیک سطح شهر برای خرید بیمه کاری سنتی و وقت‌گیر محسوب می‌شود و افرادی که برای زمان خود برنامه‌ریزی بهتری دارند، برای تهیه بیمه مورد نظرشان به وب سایت‌های معتبر مراجعه می‌کنند.

اکنون سامانه­‌های اینترنتی بسیاری وجود دارد که انواع خدمات و طرح­‌های بیمه­‌ای را به صورت آنلاین و در زمانی کوتاه و بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌های بیمه ارائه می‌کنند؛ حالا همه­‌ی ما با یک جستجوی ساده می‌توانیم موارد مورد نیاز خود را به‌صورت اینترنتی تهیه کنیم.

اما در خرید اینترنتی بیمه لازم است به نکاتی توجه کنید؛

در مرحله نخست باید اعتبار، تخصص و محبوبیت وبسایت فروش آنلاین بیمه را بررسی کنید و در مرحله بعدی قیمت، سرعت عمل، خدمات ارائه شده به صورت آنلاین و از همه مهم‌تر خدمات پس از فروش بیمه را در نظر بگیرید.
یکی از وب­سایت‌های معتبر که تمامی این شرایط را دارد، سامانه اینترنتی خرید آنلاین بیمه ازکیـ است، که این روزها محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

امروزه يكی از منابع جبران ناپذیر و بدون بازگشت كه بيش از پيش براي افراد اهميت دارد، موضوع زمان است. به دليل اطلاعات کامل در مورد انواع طرح‌­های بیمه، امکان مقایسه یک‌جای شرکت‌های مختلف بیمه از نظر قیمت، خدمات ارائه شده، سرعت پرداخت خسارت و رضایتمندی مشتریان در اين سامانه ديگر نياز نيست شما برای مقایسه و انتخاب بیمه مورد نظر به چندين نمایندگی و یا وب­سایت بیمه سر بزنید! همه انتخاب‌ها را به‌صورت يكجا و در وب­سایت ازکیـ مشاهده خواهيد کرد.

ازکیـ استارتاپ جدید و خلاقانه ایست که با یک رویکرد تخصصی در حوزه دیجیتال راهی برای مقایسه قیمت و خدمات، انتخاب آگاهانه و درست، و خرید آنلاین در کوتاهترین زمان ممکن در صنعت بیمه را فراهم آورده است.

استفاده از سایت ازکیـ و پنل کاربری، بسیار ساده و جذاب است، به شکلی که ساختار پیچیده و زمان ­بر مقایسه، انتخاب و خرید بیمه را برای کاربران خود به صورتی روان و در دسترس قرار داده است.

منبع: سایت ازکیـ azki.com  

ایسوس

نظر شما چیست؟