رونمایی بی زرق و برق سونی
معرفی Xperia Z4؛ چراغ خاموش و بی‌ سر و صدا
سونی با اتخاذ استراتژی مرموز، به صورت بی‌سروصدا Xperia Z4 را برای ورود به بازار ژاپن معرفی کرد. البته مشخص است که این دستگاه برای ورود به بازار جهانی هم آماده شده است.

1606683296_1_0.gif

این اسمارتفون از پردازنده 64 بیتی Qualcomm Snapdragon 810 استفاده می‌کند و صفحه نمایشی با کیفیت 1920*1080 پیکسل دارد که اندازه آن هم 5.2 اینچ است و از این لحاظ درست مشابه مدل قبلی خود یعنی Xperia Z3 است. این اسمارت‌فون البته به سیستم‌عامل آندروید 5.0 مجهز شده است.

طول این گوشی 146 میلی‌متر و عرض آن 72 میلی‌متر است. وزن آن 144 گرم است که 8 گرم از Xperia Z3 سبک‌تر است. این اسمارت‌فون یک باتری با ظرفیت 2930 آمپر دارد که بنا به ادعای سونی می‌توان با آن در شبکه 3G تا 17 ساعت صحبت کرد. از سوی دیگر Xperia Z4 از حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه با 3 گیگابایت رم بهره می‌برد و همچنین دارای درگاه کارت حافظه micoSD است که تا 128 گیگابایت ظرفیت را پشتیبانی خواهد کرد.

Xperia Z4 دارای دو دوربین است. دوربین اصلی با قدرت 20.7 مگاپیکسل در پشت و دوربین سلفی با قدرت 5.1 مگاپیکسل در جلو. می‌توانید Xperia Z4 را در درنگهای سفید، سیاه، مسی و سبز تهیه کنید. سونی تاریخ دقیق ارائه این محصول را اعلام نکرده است و همچنین از قیمت آن نیز سخنی به میان نیامده است. شاید سونی منتظر دریافت بازخوردهای بازار است تا بر اساس آن تاریخ و قیمت آن را مشخص کند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟