تبادل‌نظر با ژان‌ بقوسیان متخصص بازاریابی اینترنت
بازاریابی اینترنتی و راهکارهای فناوری اطلاعات برای شتاب‌دهی و هوشمندسازی آن
ژان بقوسیان مدیر و موسس سایت مدیر سبزمتخصص بازاریابی اینترنتی است، در این ویدئو اشاره کرده که با سیستم سازی و به کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان سبب ساده سازی فعالیت های موجود در کسب و کار شد و راز پشت پرده شرکت های موفق با تنها چند کارمند و درآمدهای میلیون دلاری را مطرح کردند. این ویدئو دومین تبادل نظر از مجموعه گفت و گوهای تخصصی است که با استاتید، سخنرانان، مدرسین، مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف انجام شده که می توانید آنرا بصورت ویدیویی تماشا کنید.

در سلسله مباحث مربوط به بررسی کسب و کارهای موفق و شیوه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور شتاب‌دهی و هوشمند‌سازی کسب و کارها، در این ویدئو با یکی از اساتید شاخص که در حوزه بازاریابی اینترنتی صاحب‌نظر بوده و در طول ده سال سابقه کارحرفه‌ای، کلاس‌ها و همایش‌های فراوانی در سطح کشور برگزار کرده، به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

بازاریابی اینترنتی را می‌توان تلفیق دو فعالیت عمده دانست: ترافیک و تبدیل، که فعالیت اول به مفهوم هدایت افراد به سایت و فعالیت دوم یعنی بازدید‌کننده را به خریدار تبدیل کرد.

در این ویدئو ژان بقوسیان به ارائه توضیحات در حوزه کاری خویش پرداخته و میزان استفاده از فاوا به منظور  تسریع‌ و شتاب‌دهی کسب و کار را بیان کردند.

آیا می‌دانید پشت‌پرده موفقیت بعضی از شرکت‌ها با درآمد میلیون‌دلاری و صرفا چند نفر کارمند چیست؟ چگونه می‌توان از هر مکان و هر زمانی به‌راحتی کسب و کارتان را هدایت کنید؟ و اینکه راز موفقیت بعضی از مدرسان با وجود بازار رقابت در همه حوزه های کسب و کار چیست؟


مطلب پیشنهادی

اصول مذاکره و راهکارهای آی‌تی برای شتاب‌دهی کسب‌وکارها
مصاحبه و تبادل نظر با مهندس فربدطهرانی

علاقمندان به شناخت بیشتر حوزه بازاریابی‌اینترنتی و فهم پاسخ سوالات فوق و موفقیت و میزان بهره‌برداری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این حرفه را، به مشاهده ویدئوی ذیل جلب می‌کنیم.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر میثم ابراهیمی
میثم ابراهیمی

این ویدئو برای من خیلی مفید بود. واقعا استفاده کردم. ازتون ممنونم