مصاحبه و تبادل نظر با مهندس فربدطهرانی
اصول مذاکره و راهکارهای آی‌تی برای شتاب‌دهی کسب‌وکارها
آقای مهندس فربد طهرانی مدیر و موسس گروه شرکت‌های آراد در زمینه اصول و فنون مذاکره و موفقیت و بهبود فردی فعالیت می کند، در این ویدئو اشاره کرده که به چه صورت با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان سبب ساده سازی فعالیت های موجود در کسب و کار خویش شده است. این ویدئو دومین مصاحبه از مجموعه گفت و گوهای تخصصی است که با استاتید، سخنرانان، مدرسین، مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف انجام شده که می توانید آنرا بصورت ویدیویی تماشا کنید.

1606683296_1_0.gif

در سلسله مباحث مربوط به بررسی کسب و کارهای موفق و شیوه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به منظور شتاب‌دهی و هوشمند‌سازی کسب و کارها، در این ویدئو با یکی از دوستانی که در حوزه اصول و فنون مذاکره صاحب‌نظر بوده و کلاس‌ها و همایش‌هایی در کشور برگزار کرده به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

اصول و فنون مذاکره جزو مباحثی است که عموم مردم با آن سرکار داشته، ولی به‌دلیل اهمیت آن برای توسعه کسب و کار، صاحبان کسب و کارها نیاز بیشتری به آن دارند. 

در این ویدئو آقای مهندس فربدطهرانی به ارائه توضیحات در حوزه کاری خویش پرداخته و میزان استفاده از فاوا به منظور  تسریع‌ و شتاب‌دهی کسب و کار را بیان کردند.

برنامه‌های آتی، شیوه، منطق و چرایی ارائه آموزش‌‌ها، آموخته‌ها و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران، از نکات مهمی است که ایشان در این گفتگو به آن اشاره کردند.

مطلب پیشنهادی

چگونه با کمک فناوری اطلاعات می‌توان مشاغل را ساده کرد+ویدئو
مصاحبه با مدیر و موسس مجموعه زندگی در اوج-زندگی و کسب و کار عالی

علاقمندان به شناخت بیشتر حوزه کسب و کار اصول و فنون مذاکره و بهره‌برداری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این حرفه را به مشاهده ویدئوی ذیل جلب می‌کنیم.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟