21 شهریور منتظر آیفون 8 باشید
11/06/1396 - 17:25
دعوتنامه رونمایی از آیفون 8 اپل رسما منتشر شد!
شرکت اپل به صورت رسمی دعوتنامه برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در روز بیست و یکم شهریور ماه را برای معرفی آیفون‌های سال 2017 خود منتشر کرد. بنابراین کمتر از 10 روز دیگر تا رونمایی از دهمین نسل آیفون‌های کوپرتینویی‌ها زمان باقی مانده است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

حتما می‌دانید که نمایشگاه IFA 2017 در حال برگزاری است و خبرهای مرتبط با گجت‌های هوشمند و به ویژه گوشی‌های اندرویدی به شدت روی بورس هستند. هم اکنون گوشی‌های مختلف و قدرتمندی در این نمایشگاه معرفی شدند و این مسئله سبب شده تا کمی داستان آیفون‌های سال 2017 اپل را فراموش کنیم! اپل که این موضوع را دریافته، در یک اقدام جالب به صورت رسمی دعوتنامه رونمایی از آیفون 8 را رسما منتشر کرد.

دعوتنامه اپل مربوط به برگزاری رویدادی اختصاصی در روز بیست و یکم شهریور ماه مصادف با دوازدهم سپتامبر می‌شود. بنابراین کمتر از 10 روز تا معرفی رسمی آیفون‌های جدید اپل فرصت داریم. علاوه بر آیفون‌های سال 2017، پیش‌بینی می‌کنیم که اپل در کنفرانس مذکور در مورد نسخه جدید اپل تی‌وی (Apple TV)، قابلیت‌های iOS 11، نسل جدید اپل واچ (Apple Watch) و شاید حتی در مورد فعالیت‌های در زمینه واقعیت افزوده (Augmented Reality) صحبت‌هایی داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، اپل قرار است در کنفرانس پیش رو از سه آیفون جدید رونمایی کند و در این بین حرف "اس" را از نام آیفون‌هایش جدیدش حذف خواهد کرد. طبق روالی که پیش از این برای نام‌گذاری آیفون‌های اپل طی شده، باید آیفون‌های امسال اپل با نام آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس معرفی شوند، اما طبق گزارش‌ها اپل قصد دارد امسال جایگزین آیفون 7 را با نام آیفون 8 و جایگزین آیفون 7 پلاس را با نام آیفون 8 پلاس رونمایی کند. ضمن اینکه نسخه برتر و ویژه آیفون‌های اپل هم به عنوان سومین آیفون سال 2017 این شرکت با نام احتمالی آیفون 8 ادیشن (iPhone 8 Edition) یا آیفون ایکس (iPhone X) معرفی می‌شود.

البته باید اشاره کنیم که اپل به صورت رسمی به نحوه نام‌گذاری سه آیفون جدید سال 2017 خود اشاره‌ای نکرده است و این اطلاعات کاملا رسمی نیستند. اما برگزاری کنفرانس اختصاصی اپل در روز بیست و یکم شهریور ماه قطعی و رسمی شده است. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟ آیا برای رونمایی از دهمین نسل آیفون‌های اپل هیجان‌زده هستید؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟