گشت‌وگذاری در اخبار جدیدترین گوشی اپل
همه شایعات و حقایق درباره آیفون ۸
همه می‌دانیم که آیفون ۸ امسال معرفی می‌شود و باز همه می‌دانیم که امسال جشن ده سالگی آیفون است. پس همین دو حقیقت برای داغ شدن بازار اخبار و شایعات آیفون ۸ کافی است. با هم نگاهی به مهم‌ترین خبرها و شایعات درباره این اسمارت‌فون پرسروصدای اپل می‌اندازیم:

از آیفون 8 اپل چه انتظاراتی داریم؟

اپل امسال باید از دهمین سری از آیفون‌هایش رونمایی کند. به بیان دیگر آیفون‌های اپل امسال ده ساله می‌شوند، بنابراین انتظار داریم که اپل به شکل ویژه‌ای خود را برای این اتفاق آماده کند. اما به نظر شما آیفون 8 اپل چه ویژگی‌هایی را ارائه خواهد کرد؟

منتظر سریع‌ترین LTE ممکن در آیفون 8 نباشید

همه منتظر هستیم پاییز از راه برسد تا شاهد معرفی گوشی‌های بعدی آیفون باشیم. اما ظاهرا محصول بعدی اپل یک عیب بزرگ دارد: آیفون بعدی قادر به ارائه ارتباط موبایلی گیگابیتی نیست.

تراشه A11 اپل در آیفون 8 یک سوپر تراشه قدرتمند است!

به تازگی اطلاعاتی در رابطه با عملکرد تراشه A10X اپل در بنچمارک AnTuTu منتشر شده که یک رکورد جدید را از نظر قدرت نشان می‌دهد. با توجه به اینکه تراشه A10X فقط نسخه ارتقاء یافته همان تراشه A10 است و توانسته رکوردی این چنینی را به ثبت برساند، جای شکی نداریم که تراشه A11 کوپرتینویی‌ها یک ابرقدرت باشد!

عکس‌های واقعی آیفون 8 فاش شدند + عکس

به تازگی شاهد انتشار جدیدترین عکس‌های واقعی آیفون 8 اپل در فضای مجازی بودیم. البته منظور از عکس‌های واقعی در واقع تصاویری هستند که به طور سه بعدی یا رندر طراحی نشده‌اند و به طور حقیقی توسط دوربین ضبط شده‌اند. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به ویژگی‌های آیفون 8 در این تصاویر داشته باشیم.

اسکنر انگشت آیفون 8 زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد!

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت اپل در آیفون 8 از فناوری اسکنر انگشت اپتیکال جدیدی استفاده می‌کند و به موجب آن اسکنر دستگاه را در زیر نمایشگر آن تعبیه می‌شود. پس احتمالا اپل اسکنر آیفون 8 را مانند محصولات اندرویدی به پنل پشتی منتقل نخواهد کرد.

آیفون 8 بسیار شبیه به کدام گوشی اندرویدی طراحی می‌شود؟

با توجه به جدیدترین پیش‌بینی‌های صورت گرفته و همچنین اطلاعات تازه‌ای که از سوی کارکنان فاکسکان (Foxconn) منتشر شده است، ظاهرا اپل حداقل در طراحی نسخه متمایز آیفون‌های جدیدش سبکی کاملا مشابه با سبک طراحی پرچمداران اندرویدی فعلی را پیاده‌سازی می‌کند!

آیفون 8 اپل به باتری دوبل مجهز می‌شود!

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا اپل نسخه ویژه آیفون‌های امسال خود را به باتری دوبل مجهز می‌کند! این موضوع به آن معنا است که در ساختار این آیفون به جای یک باتری از دو باتری استفاده خواهد شد و در عین حال ظرافت بدنه و طراحی دستگاه حفظ می‌شود.

گالری عکس: تصاویر مفهومی آیفون ۸ که اطلاعات مهمی فاش می‌کنند

آیفون 8 اپل محصولی است که همه ما برای معرفی آن لحظه‌شماری می‌کنیم. تاکنون گزارش‌ها و حتی تصاویر غیر رسمی متعددی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به شش نمونه از بهترین عکس‌های مفهومی آیفون 8 داشته باشیم. 

آیا آیفون 8 از دوربین سلفی دوگانه بهره‌مند می‌شود؟

سایت شناخته‌شده انگجت (Engadget) به تازگی مدعی شده که توانسته اطلاعات جالبی در مورد آیفون 8 اپل به دست آورد. در همین راستا این منبع رندرهای جدید منتسب به آیفون 8 را منتشر کرده و به برخی از ویژگی‌های احتمال این محصول اشاره داشته است.

بلومبرگ؛ اپل آیفون 8 را با واقعیت افزوده هم‌سو می‌کند!

طبق تازه‌ترین گزارشی که از سوی سایت بلومبرگ منتشر شده، ظاهرا اپل صدها مهندس خبره را موظف کرده تا روی استفاده از معیارهای واقعیت افزوده (Augmented Reality) در آیفون 8 تحقیق و بررسی داشته باشند. بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که دوربین آیفون 8 به ویژگی‌های جالب از جمله تلفیق با تکنولوژی واقعیت افزوده مجهز شود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟