اگر منتظر آیفون 8 هستید، این گالری را از دست ندهید!
18/02/1396 - 00:10
گالری عکس: تصاویر مفهومی آیفون ۸ که اطلاعات مهمی فاش می‌کنند
آیفون 8 اپل محصولی است که همه ما برای معرفی آن لحظه‌شماری می‌کنیم. تاکنون گزارش‌ها و حتی تصاویر غیر رسمی متعددی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به شش نمونه از بهترین عکس‌های مفهومی آیفون 8 داشته باشیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اپل امسال دهمین سالگرد معرفی آیفون‌هایش را جشن می‌گیرد. بنابراین انتظار داریم که بعد از مدت‌ها انتظار شاهد یک حرکت جدید و نوآورانه از سوی اپل باشیم. پیش‌بینی می‌شود که کوپرتینویی‌ها امسال از 3 آیفون رونمایی کنند. دو آیفون از این سه محصول احتمالا جایگزین آیفون 7 و 7 پلاس خواهند بود، اما محصول سوم به احتمال زیاد یک آیفون منحصر به فرد است!

با وجود تمام شایعاتی که در مورد آیفون‌های جدید اپل منتشر شده، هنوز به صورت رسمی مشخص نیست که اپل برای سال جاری چه نقشه‌ای ریخته است. علاوه بر گزارش‌ها و خبرهای متعدد، بارها و بارها عکس‌ها و تصاویر مفهومی منتسب به آیفون 8 هم در فضای مجازی منتشر شده‌اند. در این مقاله 6 نمونه از جالب‌ترین عکس‌های مفهومی آیفون 8 اپل را در گالری انتهای مقاله مشاهده می‌کنید.

همانطور که می‌بینید در این عکس‌ها خبری از دکمه هوم (Home) یا همان اسکنر انگشت دستگاه در پنل جلویی دیده نمی‌شود، بنابراین بخش اعظم پنل جلویی محصول توسط نمایشگر آن پوشانده شده است. این موضوع دقیقا ما را به یاد سبک طراحی گلکسی اس 8 سامسونگ می‌اندازد. همچنین بهره‌مندی از دوربین دوگانه عمودی در پنل پشتی دستگاه هم از دیگر ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که عکس‌های ضمیمه شده می‌توانید مشاهده کنید. نظر شما در مورد این طرح‌های مفهومی آیفون 8 چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟