اولیکسار طرح نهایی آی‌فون 8 را فاش کرد!
02/04/1396 - 16:52
طرح نهایی آی‌فون 8 را در این تصاویر ببینید + عکس
شرکت اولیکسار (Olixar) که از تأمین کنندگان اصلی لوازم جانبی آیفون 8 است و پیش‌فروش برخی از اکسسوری‌های این محصول را آغاز کرده؛ به تازگی تصاویری از آیفون 8 را منتشر ساخته که در آن‌ها به وضوح می‌تواند آیفون 8 و سبک طراحی آن را بررسی کرد. شاید این تصاویر طرح نهایی آیفون 8 اپل را نشان می‌دهند! با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به این عکس‌های بسیار جالب داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

مدت‌هاست که شایعات و خبرهای زیای در مورد آی‌فون 8 اپل می‌شنویم. تاکنون عکس‌های زیادی هم در همین راستا منتشر و به آیفون 8 اپل نسبت داده شده‌اند. اما تصاویری که امروز شاهد انتشار آن‌ها بودیم، نسبت به سایر تصاویر پیشین متفاوت است! چرا که این عکس‌ها توسط سایت اولیکسار منتشر شده و این سایت طیف کاملی از لوازم جانبی اپل آی‌فون ۸ برای پیش‌فروش عرضه کرده می‌کند. بنابراین عجیب است که اگر عکس‌های منتشر شده توسط این سایت غیرواقعی باشند!

شرکت اولیکسار یکی از شناخته‌شده‌ترین تأمین کنندگان لوازم جانبی یا اکسسوری اسمارتفون‌ها محسوب می‌شود که محصولاتی نظیر کیف، کاور و محافظ صفحه‌نمایش و غیره را تحت پوشش قرار می‌دهد. این شرکت به تازگی پیش‌فروش برخی از لوازم جانبی اختصاصی خود برای آی‌فون 8 اپل را آغاز کرده که اقدامی عجیب به نظر می‌رسد! جالب است که کیس و کاورهای اختصاصی آی‌فون 8 هم توسط این شرکت برای پیش‌فرض عرضه شده‌اند. بدون شک اگر این کمپانی از طراحی آیفون 8 باخبر نباشد، نمی‌تواند با این قاطعیت کیس و کاور این دستگاه را پیش‌فروش کند!

نکته جالب‌تر این است که اولیکسار برای نمایش نحوه قرار گرفتن کیس  و کاورهایش روی آی‌فون  8 تصاویری را منتشر کرده که احتمالا طرح نهایی و واقعی این محصول را نشان می‌دهند. در تصاویر منتشر شده دوربین عمودی و دوگانه آیفون 8 به وضوح قابل مشاهده است. این مسئله موضوعی است که پیش از این هم بار و بارها به آن اشاره شده و تقریبا مطمئن هستیم که آی‌فون 8 اپل به دوربین دوگانه عمودی مجهز می‌شود. در عکسی که از سوی سایت اولیکسار منتشر شده، چراغ فلش LED دوربین اصلی مابین دو لنز آن قرار گرفته و ظاهرا از چهار چراغ LED تشکیل می‌شود. لوگوی اپل هم در پنل پشتی دستگاه دیده می‌شود.

اما همانطور که پیش از این هم اشاره شده بود، صفحه نمایش آی‌فون 8 لبه‌های بسیار باریکی دارد و از این نظر سبک طراحی آن بسیار شبیه به سبک طراحی محصولاتی نظیر گلکسی اس 8 سامسونگ است. در این عکس‌ها خبری از اسکنر انگشت کاربر و دکمه هوم (Home) آیفون نیست و در پنل پشتی دستگاه هم این دکمه را نمی‌بینیم. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت اپل در تلفیق اسکنر انگشت و صفحه نمایش آی‌فون 8 به موفقیت دست پیدا کرده و این فناوری را برای اولین بار در محصول نام برده شده پیاده‌سازی می‌کند.

یکی دیگر از نکات ریز و جالبی که در عکس‌های منتشر شده مشاهده می‌شود، مربوط به دوربین سلفی دستگاه است. اگر دقت کنید، چهار حسگر در بخشی باریکی که برای خروجی بلندگو و دوربین سلفی آی‌فون 8 در نظر گرفته شده، تعبیه شده‌اند. با توجه به این موضوع می‌توان پیش‌بینی کرده که آی‌فون 8 از اسکنر عنبیه چشم یا حتی قابلیت تشخیص چهره بهره‌مند شود. نظر شما در رابطه با این مسئله و جدیدترین عکس‌هایی که از سوی سایت اولیکسار منتشر شده چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟