ترفندهای جی‌میل
اگر می‌خواهید در جی‌میل حرفه‌ای شوید؛ این ده مطلب را بخوانید!
اگر جزو آن دسته از افراد هستید که در جی‌میل فقط یک ایمیل باز می‌کنند یا یک ایمیل می‌فرستند؛ دعوت می‌کنیم مطالب زیر را بخوانید تا با دنیای بی‌شمار قابلیت و ابزار جی‌میل آشنا و از یک کاربر تازه‌کار به یک حرفه‌ای جی‌میل تبدیل شوید.

1606683296_1_0.gif

۱۰ ترفند اساسی جی‌میل روی اسمارت‌فون شما

از عمر سرویس ایمیلی گوگل بیشتر از یک دهه می‌گذرد و میلیون‌ها نفر در طول روز از آن به‌عنوان هاب ارتباطاتی استفاده می‌کنند. فرق نمی‌کند که این سرویس روی دسکتاپ استفاده شود؛ موبایل یا روی پوشیدنی‌ها. اپ‌های رسمی برای هر دو پلتفرم آندروید و iOS در اختیار کاربران است.

13 افزونه شگفت‌انگیز کروم برای مدیریت جی‌میل (لینک دانلود)

کروم همانند فایرفاکس با مجموعه غنی از افزونه‌ها اشباع شده است. افزونه‌‌های کاربردی ویژه جی‌میل کم نیستند. هر یک از این افزونه‌ها بخش‌های مختلفی از سرویس جی‌میل را نشانه‌ رفته‌اند، بعضی از آن‌ها اقدام به ویرایش تنظیم خاصی می‌کنند در حالی‌که بعضی از آن‌ها ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کنند.

از این 10 اشتباه رایج در استفاده از ایمیل اجتناب کنید!

ایمیل (پست الکترونیک) یک ابزار فناوری است که همه به آن متکی اند و البته خیلی ها نیز از آن متنفر اند. چه از آن خوشتان بی‌آید و چه از آن متفر باشید، همه ما باید مهارت‌های ایمیلی‌مان، از مدیریت صندوق پیام‌هامان گرفت تا ارسال ایمیل‌های برازنده‌تر، را بهبود ببخشیم. در این مقاله به ده اشتباهی که در استفاده از ایمیل مرتکب می‌شویم اشاره می‌کنیم.

۵ ترفند کوتاه و کاربردی جی‌میل

سرویس‌های ارائه شده از سوی گوگل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که طیف گسترده‌ای از تکنیک‌ها و ترفندها را در خود جای داده‌اند. جی‌میل از جمله سرویس‌هایی است که به واسطه آن‌که نزد کاربران بسیار محبوب است، طیف بسیار گسترده‌ای از ترفندها را در خود جای داده است. ترفندهایی که باعث می‌شوند کار کردن با جی‌میل ساده‌تر شود.

چگونه جی‌میل را از اپلیکیشن‌های مخرب پاک‌سازی کنیم

یکی از رایج‎ترین شیوه‎های کلاهبرداری فیشینگ، دسترسی پیدا کردن به حساب جی‎میل شما است. جایی که احتمالا مجموعه‎ای ارزشمند از اطلاعات شخصی شما در آن نگهداری می‎شود. کلاهبرداران با استفاده از یک سند متنی یا یک اپلیکیشن می‎توانند کنترل کامل تمام ای‎میل‎های شما را به دست گیرند و با استفاده از حساب کاربری شما دیگران را هم فریب دهند. این اتفاقی بود که هفته گذشته توسط یک کلاه‌برداری فیشینگ انجام شد.

این افزونه را روی کروم نصب کنید تا ایمیل‌های خود-مخرب بفرستید!

شما می‌توانید برای ارسال جی‌میل‌های خود-مخرب از افزونه کروم Dmail استفاده کنید. ایمیل‌های خود-مخرب یعنی بعد از یک ساعت معینی مثلاً یک ساعت یا ده ساعت براساس چیزی که برایشان تعریف شده است؛ خودبه‌خود پاک می‌شوند. بهترین استفاده از ایمیل‌های خود-مخرب برای ارسال اطلاعات حساس و رمزهای عبور است.

بازگرداندن ایمیل‌های ارسال شده در جی‌میل

همه ما ایمیل‌هایی فرستاده‌ایم که از ارسال آن پشیمانیم. از یک ایمیل عاشقانه که‌ برای همسرمان بوده اما برای والدین‌مان فرستادیم گرفته تا یک ایمیل تهدید‌آمیز به رئیس‌مان، یا چیزهای ساده مثل فراموش کردن الصاق فایل یا اشتباه تایبی در اسم شخص گیرنده. حتما با حس پشیمانی‌ که بعد از زدن دکمه ارسال گریبان‌تان را می‌گیرد، آشنا هستید. در این مقاله با راهکار گوگل برای رفع این مشکل آشنا می‌شویم.

33 ترفند کاربردی و پنهانی جی‌میل برای فتح دنیای ایمیل (بخش اول)

جی‌میل در چندین سال گذشته راه درازی را پیموده است. این سرویس ایمیل بی‌نقص نیست اما بیایید صادق باشیم، شما با جی‌میل کلی سرویس به صورت رایگان دریافت می‌کنید. به عنوان یک اپلیکیشن وب، جی‌میل یک پروژه درحال پبشرفت است که گوگل هر از چند گاهی گزینه‌های جدیدی به آن می‌افزاید.

33 ترفند کاربردی و پنهانی جی‌میل برای فتح دنیای ایمیل (بخش دوم)

33 ترفند کاربردی و پنهانی جی‌میل برای فتح دنیای ایمیل (بخش پایانی)

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟