چگونه میکروفون خود را در ویندوز 11 انتخاب کنیم؟
وقتی از ویندوز 11 استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد ورودی‌های صوتی را بین چندین میکروفونی که به کامپیوتر متصل هستند، تغییر دهید. خوشبختانه، ویندوز این روند را نسبتاً آسان کرده است.

1606683296_1_0.gif

تغییر میکروفون‌ها از میانبر نواروظیفه

یکی از سریعترین راه‌ها برای انتخاب یک میکروفون متفاوت در ویندوز 11، استفاده از میانبر مخفی نواروظیفه است. ابتدای روی نماد میزان صدا (ولوم) در نوار وظیفه راست کلیک کنید. در منوی کوچکی که ظاهر می‌شود، « Open Volume Mixer» را انتخاب کنید.

تنظیمات ویندوز در صفحه System>Sound>Volume Mixer باز می‌شود. در زیر «Input Device» روی منوی کشویی کلیک کنید و میکروفون مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.

سپس، تنظیمات را ببندید . توجه داشته باشید که در صورت نیاز به تغییر خروجی صدا در ویندوز 11، روش متفاوتی برای تغییر دستگاه‌های صوتی با استفاده از منوی تنظیمات سریع یا Quick Settings وجود دارد.

تغییر میکروفون‌ها از تنظیمات ویندوز

گرچه در بخش آخر از تنظیمات ویندوز استفاده کردیم، اما روش دیگری برای انتخاب دستگاه ورودی صوتی شما در اپ تنظیمات وجود دارد. ابتدا، تنظیمات را با فشار دادن Windows+i روی صفحه کلید، باز کنید. وقتی تنظیمات ظاهر می‌شوند، « System» را در نوار کناری انتخاب کرده و سپس «Sound» را انتخاب کنید.

متناوبا، می‌توانید روی نماد میزان صدا یا ولوم در نوار وظیفه راست کلیک کرده و «Sound Settings» را انتخاب کنید.

در Sound settings به بخش «Input» بروید. در بخشChoose a device for speaking or recording ، روی دکمه رادیویی دایره شکل کنار میکروفون یا دستگاه ورودی که می‌خواهید استفاده کنید، کلیک نمایید.

اگر میکروفونی که می‌خواهید انتخاب کنید، در لیست قرار ندارد؛ سعی کنید (در صورت امکان) آن را جدا کرده و دوباره وصل کنید، کامپیوتر خود را مجدد راه‌اندازی کرده یا در درایوی از همان سازنده میکروفون نصب نمایید.  همچنین، در صورت نیاز به تنظیم سطح ورودی میکروفون یا دستگاه ورودی خود، از نوار لغزنده «Volume»  که درست در زیر لیست انتخاب میکروفون قرار دارد، استفاده کنید. با اتمام کار، تنظیمات را ببندید- تغییرات شما ذخیره می‌شوند. موفق باشید!

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟