همگام‌سازی کلیپ بورد با اپ‌های کاربردی مدیریت کلیپ بورد اندروید
چگونه Clipboard را بین اندروید و کامپیوتر همگام‌سازی کنیم؟
ابتدا نگاهی خواهیم داشت به روش‌های همگام‌سازی Clipboard بین اندروید و کامپیوتر. برای همگام‌سازی Clipboard بین اندروید و کامپیوتر، لازم است از بهترین اپ‌های مدیریت Clipboard استفاده کنیم. به همین دلیل 5 اپ از بهترین اپ‌های مدیریت همگام‌سازی Clipboard بین اندروید و کامپیوتر را به شما معرفی می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

به طور حتم اکثر کسانی که به سراغ خواندن چنین مقالاتی می‌آیند، می‌خواهند متنی را از گوشی خود کپی و آن را در کامپیوتر قرار دهند. خوب این امکان در حال حاضر وجود دارد و ما آن را ‘Syncing Clipboard’ می‌نامیم. تعداد اپ‌های مدیریت

Clipboard

در اندروید در فروشگاه گوگل پلی بسیار زیاد هستند و شما می‌توانید از آن‌های برای همگام‌سازی

Clipboard

بین دستگاه‌ها استفاده نمایید.

با این اپ‌های مدیریت صفحه کلید، می‌توانید به راحتی متنی را از اندروید خود کپی و آن را در کامپیوتر قرار دهید. در واقع، این اپ‌ها توانایی همگام‌سازی متن

Clipboard

را در بین دستگاه‌ها دارند. همانطور که گفتیم تعداد این اپ‌ها در گوگل پلی استور بسیار زیاد است، اما فقط تعداد معدودی از آن‌ها کار می‌کنند. بنابراین، در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین اپ‌های همگام‌سازی کلیپ‌بورد بین کامپیوتر و اندروید را عنوان می‌کنیم.

نحوه همگام‌سازی کلیپ بورد بین اندروید و کامپیوتر

با وجود زیاد بودن تعداد اپ‌های همگام‌سازی

Clipboard

بین اندروید و کامپیوتر، قصد داریم 5 تا از بهترین اپ‌ها را در این خصوص به شما معرفی کنیم. فقط کافیست این اپ‌ها را در اندروید و سرویس‌گیرنده دسکتاپ آن‌ها را در ویندوز نصب کنید. پس از نصب، لازم است دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا بتوانید این دو دستگاه را به هم متصل نمایید.

Clipbrd #1

این اپ در بالای لیست قرار دارد، تنها به این دلیل که می‌تواند به سرعت بین دو دستگاه تنظیم شود و بنابراین می‌توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید. تنها کافیست کپی‌های این اپ را در هر دو دستگاه خود نصب نمایید، کامپیوتر و اندروید. بعد از دریافت این اپ، می‌تواند بدون هیچگونه تغییری کار با آن را آغاز کنید.  مشابه این برنامه، در گوگل پلی استور و افزونه مرورگر کروم در کامپیوتر موجود است. شما می‌توانید تمام کارهای خود را با ورود به حساب کاربری هر دو طرف، منتقل نمایید. نگران نباشید، چون تنها در شروع کار از شما خواسته می‌شود که یک حساب کاربری برای این اپ بسازید و شما می‌توانید رایگان در آن ثبت نام کنید.

#2 Scatter

اپ Scatter را می‌توان جایگزینی برای اپ بالا داست، اگر فکر می‌کنید اپ بالا مناسب شما نیست، می‌توانید از Scatter استفاده کنید. از جمله نکات جالب در مورد این اپ آن است که شما می‌توانید به محض نصب کردن و ثبت نام در اکانت جدید، استفاده از آن را آغاز کنید. رابط کاربری این اپ برای مدیریت یادداشت‌ها یا هر آنچه که در آن قرار می‌دهید، مفید خواهد بود و در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌شود.

#3 ClipSync

ClipSync از جمله بهترین اپ‌های اندروید در لیست است که می‌تواند برای همگام‌سازی

Clipboard اندروید شما با

Clipboard  ویندوز بسیار مفید و کاربردی باشد. بعد از نصب ClipSync کاربران باید CTRL+C را فشار دهند، با این کار اپ به طور خودکار متن کپی شده را در دستگاه‌های اندروید در همان شبکه وای فای سینک می‌کند. برای استفاده از ClipSync در ویندوز، کابران باید سرور ClipSync را در کامپیوتر ویندوز خود نصب کنند.

Alt-C #4

Alt-C از دیگر اپ‌های اندرویدی است که می‌تواند به شما در همگام‌سازی متن بین کامپیوتر و دستگاه‌های هوشمندتان کمک کند. نکته جالب در مورد Alt-C این است که رابط کاربری آن به نظر شفاف و ساده است. برخلاف تمام اپ‌های دیگر، رابط کاربری Alt-C مملو از ویژگی‌های غیرضروری نیست. برای سینک کردن متن بین ویندوز و اندروید، کاربران باید سرویس گیرنده ویندوز Alt-C  و اپ اندرویدی Alt-C را دانلود کنند. بنابراین، Alt-C یکی از بهترین اپ‌های اندرویدی برای سینک کردن

Clipboard بین کامپیوتر و اندروید است.

#5 Clipto Pro

Clipto Pro بسیار شبیه اپ ALT-C است که در فهرست بالا قرار دارد. فکر می‌کنید چرا؟ چون Clipto Pro یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین اپ‌های مدیریت Clipboard 

 برای اندروید است که می‌تواند متن را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کند. نکته جالبتر دیگر در مورد این اپ این است که به جای نصب سرویس گیرنده دسکتاپ، شما می‌توانید از نسخه وب برای دسترسی سریع به کلیپ‌های ذخیره شده استفاده کنید. برخی ویژگی‌های دیگر Clipto Pro شامل تاریخچه Clipboard، جستجو، تگ یا برچسب، فیلتر، مرتب‌سازی و غیره است.

در این مقاله برخی از بهترین اپ‌های مدیریت Clipboard  اندروید ارائه شد که می‌توانید از آن‌ها برای همگام‌سازی Clipboard  بین اندروید و کامپیوتر استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟