دانلود کلاب هاوس برای اندروید و ios
 دانلود برنامه کلاب هاوس برای اندروید
هرساله پیام‌رسان‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هرکدام با قابلیت‌های مختلف عرضه و سعی در جذب مخاطب دارند. جدیدترین پیام‌رسان منتشر شده، پیام‌رسان صوتی کلاب هاوس (Club House) است که زمان زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد.

1606683296_1_0.gif

کلاب هاوس

  •  اندروید مورد نیاز: 8.0 و بالاتر
  •  دسته بندی: ارتباطی
  •  سازنده: Alpha Exploration Co.
  •  نیاز به دیتا: خیر
  •  نیاز به اینترنت: بله
  •  نیاز به روت: خیر
  •  نسخه مود: خیر
  •  رده سنی: 13 سال به بالا

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس Clubhouse عنوان یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعی می‌باشد که به تازگی سری در سرها در آورده است. کلاب هاوس اخیرا با حضور ایلان ماسک در یکی از اتاق‌های گفتگو این شبکه، بر روی زبان‌ها افتاد.

 اپلیکیشن کلاب هاوس که به شبکه اجتماعی ویس شهرت دارد در مدت زمانی کوتاه توانست توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند.  شما با دانلود کلاب هاوس این امکان را خواهید داشت تا از امکان چت صوتی بهره مند شوید. 

اپلیکیشن کلاب هاوس در واقع یک پیام‌رسان است که فعالیت آن براساس پیام صوتی است و کاربران فقط می‌توانند به صورت صوتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

Clubhouse چگونه کار می‌کند؟

همانطور که قبلا گفتیم فعالیت این پیام‌رسان فقط براساس صوت است و همانند یک تماس صوتی عمل می‌کند اما با گروهی از افراد و به صورت تک نفره نیست. شما می‌توانید با شرکت در روم‌های (اتاق) مختلف در مورد موضوعات مختلف نظر دهید و با دیگران تبادل نظر کنید و یا روم خودتان درست کنید.

در این پیام‌رسان خبری از ارسال عکس، ویدیو و پیام متنی نیست و تنها ارتباط شما با سایر افراد از طریق تماس صوتی است.

چگونه وارد کلاب هاوس شویم؟

این پیام‌ رسان ابتدا فقط برای کاربران آیفون منتشر شد اما چند روز گذشته نسخه اندروید آن به صورت رسمی عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

عضویت در این پیام رسان مانند سایر اپلیکیشن‌ها نیست، باید هنگام ثبت نام فرمی را پر کنید و منتظر بمانید از طرف خود اپلیکیشن تایید شوید.

پس از تایید شدن از طرف اپلیکیشن شما به یک دعوت نامه نیاز دارید تا بتوانید اکانت خود را در این برنامه درست کنید.

با این وجود هر فرد فقط می‌تواند دو دعوت نامه به دوستان خود ارسال کند تا اجازه وارد شدن به این برنامه را بدهد.

پس برای ساخت اکانت باید از دوستان خود که قبلا اکانت ساخته‌اند بخواهید که یکی از دعوت‌ نامه‌های خود را به شما بدهند تا شما اجازه استفاده از این اپلیکیشن را داشته باشید.

در کلاب هاوس چه می گذرد؟

در کلاب هاوس اتاق‌های مختلف با موضوعات متفاوت را می‌توانید پیدا کنید از جمله روانشناسی، ورزش، سیاست، بازاریابی و غیره که برای عضویت در اتاق‌ها کافی است برروی اتاق موردنظرتان کلیک کنید و به صحبت‌های سخرانان گوش کنید.

همچنین می‌توانید در هنگام بحث اعلام حضور کنید تا نظر خود را به صورت صوتی بیان کنید و با دیگران تبادل نظر کنید.

قوانین و مقررات پیام رسان کلاب هاوس Clubhouse

این اپلیکیشن همانند سایر پیام‌ رسان‌ها قوانین و مقررات خاص خود را دارد. اگر اکانت کاربری توسط سایر کاربران گزارش داده شود که از قوانین تخطی کرده یا از موارد غیراخلاقی استفاده کرده است، طبق قوانین کلاب هاوس مسدود شده و شماره‌ای که با آن اکانت ساخته شده هیچ وقت نمی‌تواند وارد کلاب هاوس شود و فردی که آن را دعوت کرده است از طرف کلاب هاوس جریمه می‌شود.

یکی دیگر از قوانینی که وجود دارد این است اگر بخواهید صدای افراد را در روم‌ها ضبط کنید، اپلیکیشن به شما دستور می‌دهد که از این کار صرف نظر کنید تا جریمه نشوید.

چند نفر می‌توانند در این روم‌ها شرکت کنند؟

  • درحال حاضر محدودیت شرکت در روم‌ها 5000 هزار نفر است و بیشتر از این تعداد امکان شرکت در اتاق‌ها را ندارند اما با توجه به ورود به افراد سرشناس سیاسی به این برنامه و همچنین رکورد شکنی سخنرانی ایلان ماسک در روم خود پیش بینی می‌شود که این محدودیت برداشته شود و تا بی‌نهایت افراد بتوانند در روم‌ها شرکت کنند.

آیا کسب درآمد از کلاب هاوس امکان پذیر است؟

  • کلاب هاوس در اپدیت جدید خود گزینه دونیت یا همان حمایت مالی را به اپلیکیشن اضافه کرده است که افراد حاضر در اتاق‌ها می‌توانند از افرادی که روم‌ها را برگزار می‌کنند حمایت مالی کنند. البته این قابلیت فعلا برای حساب‌های خارجی است و معلوم نیست که با حساب‌های ایرانی امکان پذیر است یا خیر؟.

دانلود برنامه کلاب هاوس برای اندروید

کلاب هاوس Clubhouse در گوگل پلی قرار گرفته و بزودی قابل دانلود می‌باشد.

دانلود برنامه کلاب هاوس برای ios

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟