ال‌جی برخی جزئیات لپ‌تاپ‌هایش را فاش کرد!
سری جدید لپ‌تاپ‌های ال‌جی در CES 2018 رونمایی می‌شوند
شرکت ال‌جی به صورت رسمی برخی از مشخصات فنی و جزئیات سری جدید لپ‌تاپ‌های گرام خود را منتشر ساخت و اشاره داشت که این محصولات را به نمایشگاه CES 218 می‌آورد. با سایت شبکه همراه باشید.

سال گذشته شرکت ال‌جی در جریان نمایشگاه CES 2017 از لپ‌تاپ‌های جدیدش رونمایی کرد که ال‌جی گرام (LG Gram) نام داشتند. حال این کمپانی کره‌ای رسما اشاره کرده که در نمایشگاه CES 2018 که ماه آینده برگزار می‌گردد، سری جدید لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرام را معرفی می‌کند. ال‌جی حتی به برخی از مشخصات فنی سری جدید لپ‌تاپ‌هایش هم اشاره کرده است که در ادامه نگاهی مختصر بر این مشخصات خواهیم داشت.

اصلی‌ترین ویژگی که ال‌جی به آن اشاره داشته و بسیار هم جالب به نظر می‌رسد، مربوط به تجهیز سری جدید لپ‌تاپ‌های گرام به باتری 72 وات ساعتی است. ال‌جی مدعی شده که باتری 72 وات ساعتی لپ‌تاپ‌هایش می‌تواند با یک بار شارژ کل روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین کند! این ادعای ال‌جی بسیار جالب توجه و البته کمی اغراق آمیز به نظر می‌رسد.

ال‌جی اشاره داشت که سری جدید لپ‌تاپ‌های گرام خود را در سه نسخه 13.3 اینچی، 14 اینی و 15.6 اینچی معرفی می‌کند. هر سه مدل نام برده شده از نسل هشتم سری پردازنده‌های Intel Core i5 و Intel Core i7 بهره‌مند خواهند بود و به حافظه SDD مجهز می‌شوند. ال‌جی اشاره داشته که کیبورد لپ‌تاپ‌هایش از نور پس زمینه بهره‌مند می‌شوند و صفحه نمایش آن‌ها لمسی است.

بهره‌مندی لپ‌تاپ‌های گرام جدید ال‌جی به سنسور انگشت هم از دیگر ویژگی‌های تأیید شده این محصولات به شمار می‌رود. بدنه این لپ‌تاپ‌ها از نانو کربن منیزیم تشکیل شده و بسیار مقاومت است و ظاهرا استانداردهای مقاومتی بالایی را به همراه دارند. ال‌جی مدعی است که سری جدید لپ‌تاپ‌های گرام این شرکت در مقایسه با سایر لپ‌تاپ‌های مجهز به بدنه منیزیومی تا 20 درصد مقاوم‌تر خواهد بود. وزن کم و بدنه باریک هم از دیگر شاخص‌های جالب و اصلی هستند که در طراحی سری جدید لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرام به آن‌ها توجه ویژه‌ای شده است.

طبق گزارش‌های به دست آمده وزن نسخه‌های 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی نسخه جدید لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرام به ترتیب 960 گرم، 1 کیلوگرم و 1.1 کیلوگرم خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد قیمت سری جدید لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرام و زمان عرضه آن‌ها منتشر نشده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟