در جست و جوی یک خواب راحت
چه عواملی مانع آرامش ما در خواب می‌شوند؟
خواب برای حفظ سلامتی اهمیت بسیار بالایی دارد.در طول خواب است که بدن ما خود را بازسازی کرده و التیام می‌بخشد، ذهنمان آرام می‌شود و ناخودآگاهمان به رویا می‌رود. در این مطلب سه مقاله کاربردی در زمینه خواب راحت و همچنین معایب استفاده از تلفن همراه قبل از خواب را گردآوری کردیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب سه مقاله مجزا را در زمینه "داشتن خواب راحت" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

۱۱ توصیه علمی برای خواب بهتر و راحت‌تر

خوابیدن دشوار است، آن هم در دنیایی که مردم اوقات خود را در شلوغی و استرس سپری می‌کنند. اما نخوابیدن، علاوه بر کم کردن کارایی و بیشتر کردن استرس‌تان، به ضرر سلامتی شما هم هست.

۱۱ کاری که افراد موفق قبل از خواب انجام می‌دهند

آخرین فعالیت‌هایی که هر فرد قبل از خواب شبانه انجام می‌دهد، ممکن است تاثیر به سزایی در عملکرد و نیروی وی در روز بعد داشته باشد. ما با انجام برخی کارها و یا عادت‌های ساده می‌توانیم خود را قبراق و سرحال برای فعالیت‌های روزمره آماده کنیم. افراد موفق برای لحظه های زندگی خود برنامه‌ریزی دارند، حتی برای لحظات قبل از خواب خود؛ چون می‌دانند موفقیت آن‌ها در گروی سلامت جسم و روان آن‌ها است.

نور آبی، خواب سیاه: چرا نور تلفن همراه و نمایشگر قبل از خواب آسیب زاست؟

نور آبی، نوری با طول موج کوتاه که از دستگاه های الکترونیکی مانند تبلت، اسمارتفون و نمایشگر کامپیوتر ساطع می شود، می تواند الگوهای خواب و چرخه شبانه روزی بدن را به هم بریزد. امروزه کاملا اثبات شده است که تغییرات در الگوهای خواب و نیز تغییرات منفی در کیفیت و کمیت آن، می تواند بر سیستم ایمنی بدن انسان تاثیرات عمیق و درازمدت برجای بگذارد و انسان را با انواع بیماری های روانی و جسمانی مواجه کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟