محیط کار مناسب
چگونه بیشترین بازدهی را در ساعات کاری داشته باشیم
هیچ‌کس تنها با داشتن یک شغل به موفقیت نمی‌رسد بلکه موفق کسی است که بیشترین بازده را در حرفه خود داشته باشد. در این مطلب شش مقاله کاربردی در زمینه ایجاد بازدهی بالا در محیط کار و ایجاد توازن بین کار و زندگی را گردآوری کردیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب `پنج مقاله مجزا را در زمینه "بیشترین بازدهی در محیط کار" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

۱۰ روش برای این‌که در محیط کار بازدهی بیشتری داشته باشید

برای این‌که در محیط کار همیشه پرانرژی باشید و بازدهی بیشتری داشته باشید؛ ۱۰ روش وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید همیشه در اوج کار خود باشید و وظایف محول شده را به خوبی انجام دهید. همه می‌دانیم که این انرژی و بازدهی بالا در محیط کار چالشی است که هموراه پیش روی کارمندان است. شاید همه ما به نوعی با ساعت ۲ بعد از ظهر مشکل داشته باشیم و کارهایی مانند نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه می‌تواند به ما کمک کند تا خود را از حالت سستی و کرختی نجات دهیم. کارشناسان ۱۰ روش برای رهایی از رخوت در محیط کار پیشنهاد می‌کنند که در زیر برای شما آورده شده است.

چرا نباید چند کار را با هم انجام داد؟

صبح که از خواب بلند می‌شوید چه کارهایی انجام می‌دهید؟ چک کردن ایمیل‌ها؛ گشتی در فیسبوک؛ نوشیدن یک فنجان قهوه؛ رفتن به محل کار با اتوبوس یا مترو در حالی‌که یکی از آخرین ایده‌های خود را در گوگل جستجو می‌کنید؛ چک کردن نوتیفیکیشن‌ها؛ باز هم قهوه و نگاهی به کارهایی که در طول روز باید انجام دهید؟ آیا این روال هر روز تکرار می‌شود؟ حجم زیاد فعالیت‌ها که صبح‌های شما را به‌شدت پرمشغله کرده و از این شاخه به آن شاخه پریدن تنها یک نتیجه دارد: خستگی مفرط و بیش از حد.

با این ۸ کار دل مدیرتان را به دست بیاورید!

اگر مقاله چگونه یک رزومه‌ حرفه‌ای برای استخدام بنویسیم؟ را مطالعه کرده باشید، به یاد دارید که در آن مقاله به معرفی نکاتی پرداختیم که باعث می‌شوند، روزمه قدرتمندی را آماده کنید. اما در این مقاله در نظر داریم، نکاتی را برای شما تشریح کنیم که مورد توجه کارفرمایان است. این مقاله به جویندگان کار کمک می‌کند تا سطح مهارت‌های حرفه‌ای خود را افزایش دهند و همچنین به کارفرمایان نیز کمک می‌کند تا معیار خود برای استخدام افراد را هدفمند سازند.

هرگز این ۶ کار را در وقت اداری انجام ندهید!

همیشه در محل کار بایدها و نبایدهایی وجود دارند که هر کارمند و مدیری باید نسبت به آن‌ها آگاه باشد و در این خصوص هوشمندانه رفتار کند چون ممکن است اثرات منفی برای موقعیت شغلی او به همراه داشته باشد. کارمندان باید همیشه حد و مرزهایی را هم از نظر ارتباط با دیگران و هم کارهایی که در ساعت اداری انجام می‌دهند، برای خود مشخص نمایند تا بتوانند اعتبار حرفه‌ای خود را حفظ کنند.

۵ روش برای ایجاد توازن بیشتر بین کار و زندگی

همه ما شنیده‌ایم که توازن بین زندگی و کار یعنی ایجاد توازن بین دوره‌ای از زمان در مقابل یک لحظه خاص. اما از طرفی هم می‌دانیم که لحظات هر روز ما می‌توانند بسیار سخت و طاقت‌فرسا باشند. در حالی‌که یافتن یک موقعیت خوب و انعطاف‌پذیر، برنامه‌ریزی برای رفتن به مرخصی، تغییر مکان زندگی به‌منظور کوتاه کردن فاصله خانه تا محل کار، یا به‌خاطر سپردن آن‌که این روزگار شلوغ بالاخره به پایان می‌رسد، همیشه جزء دغدغه‌های ما است؛ اما سئوال اصلی آن است که الان چه کاری می‌توانیم انجام دهیم که زندگی ما کمی بهتر شود، بدون آن که تغییر خیلی عمده‌ای در زندگی و کار خود به‌وجود بیاوریم؟ اگر مایل هستید جواب این پرسش را پیدا کنید از همین حالا این ۵ روش را امتحان کنید.

ساعت‌های کاری نامناسب چه خطراتی برای سلامتی شما دارند؟

نوبت کاری یکی از عوامل استرس‌زای شغلی است که بخش زیادی از جمعیت مشغول به کار در سطح جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نوبت‌های کاری نامتعارف می‌توانند از جنبه‌های گوناگون اثرات نامطلوبی بر بهره‌وری سازمان و همچنین کیفیت زندگی کاری و سلامت جسم و روح انسان داشته باشند. قسمت اعظم زندگی افراد در محل کار می‌گذرد و بررسی‌ها نشان داده‌اند که 10 درصد افراد از نوبت‌های کاری خود لذت می‌برند و بقیه آن‌ها به گونه‌ای با آن می‌سازند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟