مروری بر اصلی‌ترین نقاط قوت گوشی ال‌جی کیو 6
راهنمای خرید: چرا خرید ال‌جی کیو 6 یک انتخاب هوشمندانه است؟
اگر به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی با کیفیت و با طراحی مدرن با قیمت زیر 1 میلیون تومان هستید، توصیه می‌کنیم که ال‌جی کیو 6 (LG Q6) را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید موجود به ذهنتان بسپارید. در این مقاله به اصلی‌ترین نقاط قوت این گوشی هوشمند اندرویدی اشاره خواهیم کرد و ثابت می‌کنیم که چرا خرید ال‌جی کیو 6 یک انتخاب هوشمندانه است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

ال‌جی در ماه جولای سال 2017 از یک گوشی بسیار زیبا، شیک، مدرن و مقرون به صرفه با نام ال‌جی کیو 6 رونمایی کرد. این گوشی از نظر طراحی شبیه به گوشی‌های مدرن و رده بالا بوده و از نمایشگری بدون حاشیه و بزرگ بهره می‌برد، اما با این حال قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد که زیر یک میلیون تومان است.

به نظر ما اگر به دنبال خرید یک گوشی با نمایشگر بزرگ و مقرون به صرفه هستید، ال‌جی کیو 6  باید یکی از اصلی‌ترین کاندیدهای خریدتان باشد. در ادامه این مطلب به دلایلی اشاره خواهیم کرد که نشان می‌دهند چرا ال‌جی کیو 6 در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی زیر 1 میلیون تومانی بازار است. پس با سایت شبکه همراه باشید.

دلیل اول: طراحی بسیار جذاب و مدرن

ظاهر زیبا و مدرن ال‌جی کیو 6 یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این گوشی از نمایشگری بدون حاشیه بهره‌ می‌برد و ظاهری بسیار شیک دارد. شاید کمتر کسی با در دست گرفتن ال‌جی کیو 6 احساس کند که یک گوشی میان رده را در دست خود گرفته است. این گوشی هوشمند حس عالی در دست گرفتن یک اسمارتفون رده بالا را به کاربر منتقل می‌کند و ظاهر جذاب و مدرنش یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

دلیل دوم: صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ

ال‌جی کیو 6 در اصل یک فبلت اندرویدی است! این گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی و نوع IPS بهره می‌برد که وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند. پس بزرگ بودن نمایشگر گوشی و بدون حاشیه بودن آن از نقاط قوت محصول به شمار می‌روند. تراکم پیکسلی صفحه نمایش گوشی ال‌جی کیو 6 هم 442 پیکسل در هر اینچ است. بنابراین این گوشی از نظر صفحه نمایش هم نقاط قوت زیادی همچون بزرگ بودن، وضوح تصویر خوب و تراکم پیکسلی عالی را به همراه دارد.

دلیل سوم: تنوع حافظه داخلی و رم

ال‌جی گوشی هوشمند ال‌جی کیو 6 را از نظر ظرفیت رم در سه نسخه مختلف با ظرفیت‌های 2، 3 و 4 گیگابایتی عرضه کرده و هر یک را به ترتیب از حافظه داخلی 13، 32 و 64 گیگابایتی بهره‌مند ساخته است. این تنوع به نوبه خود بسیار جالب است. البته در بازار کشورمان بیشتر شاهد عرضه نسخه  مجهز به رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی این گوشی هستیم که مشخصات خوبی برای یک گوشی میان رده و زیر1 میلیون تومانی محسوب می‌شود.

دلیل چهارم: مجهز به اسکنر چهره

شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما ال‌جی کیو 6 از قابلیت تشخیص چهره کاربر پشتیبانی می‌کند و عملکرد اسکنر آن در این زمینه خوب است. در نظر داشته باشید که ال‌جی کیو 6 یک گوشی میان رده و با قیمت زیر 1 میلیون تومان است که این ویژگی را ارائه می‌کند. پس این مسئله هم از دیگر نقاط قوت ال‌جی کیو 6 محسوب می‌شود.

دلیل پنجم: دوربین با کیفیت

مدعی نمی‌شویم که دوربین اصلی و سلفی گوشی ال‌جی کیو 6 کیفیت خیره‌کننده‌ای دارد، اما این دو دوربین در حدود اندازه خودشان بسیار خوب عمل می‌کنند. این مسئله به خصوص در حین استفاده از دوربین اصلی ال‌جی کیو 6 محسوس‌تر می‌شود. بنابراین اگر به کیفیت دوربین گوشی میان رده‌‌ای که قصد خریدش را دارید اهمیت می‌دهید، ال‌جی کیو 6 می‌تواند شما را راضی کند.

دلیل ششم: قیمت مقرون به صرفه

آخرین دلیلی که به آن اشاره می‌کنیم هم مربوط به قیمت گوشی ال‌جی کیو 6 می‌شود. نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی این گوشی با تمام ویژگی‌های خوبش قیمتی در حدود 950،000 تومان دارد که به واقع یک قیمت مقرون به صرفه و مناسب برای اسمارتفونی این چنینی محسوب می‌شود. از نظر ما قیمت خوب گوشی ال‌جی کیو 6 یکی از بارزترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به 6 دلیل قانع کننده‌ای اشاره داشتیم که نشان می‌دهند چرا خرید گوشی ال‌جی کیو 6 یک انتخاب هوشمندانه است. امیدواریم که از این مقاله اختصاصی استفاده کرده باشید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟