03/06/1399 - 14:46
آموزش ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل طرح تامین اجتماعی
همزمان با آغاز دهه فجر سال ۹۶، رایتل به عنوان عضوی از خانواده تأمین اجتماعی، با رویکرد حمایت از این خانواده بزرگ، طرح «تأمین اجتماعی» را اجرا کرد که با توجه به استقبال گسترده مردم از طرح تأمین اجتماعی، رضایت افرادی که در دوره قبل موفق به ثبت نام در این طرح شده بودند و درخواست‌های مکرر مبنی بر اجرای مجدد این طرح، رایتل بر آن شد که طرح تأمین اجتماعی را با تغییراتی مجدد برای بیمه شدگان تامین اجتماعی اجرا کند. امکان ثبت نام در این طرح، از تاریخ ۸ دی ماه ۹۷ برای کلیه بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی و خانواده ایشان فراهم شده است. در این طرح نیازی به خرید سیم کارت از سوی بیمه شدگان وجود ندارد. در ادامه به نحوه ثبت نام در این طرح اشاره شده است.

1606683296_1_0.gif

سیم کارت رایگان رایتل ویژه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی

  •  در طرح تامین اجتماعی رایتل، آن‌دسته از متقاضیانی که کد بیمه تأمین اجتماعی (دفترچه تامین اجتماعی) دارند، می‌توانند با ارائه کد بیمه و کد ملی از رایتل سیمکارت رایگان بگیرند و به مدت یکسال از هدایای جذاب بهره‌مند شوند.

ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل ویژه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سامانه رایتل

1. ابتدا وارد سایت www.rightel.ir/tamin  شوید و کد ملی و شماره تلفن همراه (در صورت داشتن سیم کارت در اپراتورها) خود را وارد نمایید و به مرحله بعد بروید.

ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل ویژه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سامانه رایتل

2. در مرحله دوم ثبت نام سیم کارت رایگان تامین اجتماعی رایتل کد اعتبار سنجی از طریق پیامک برای متقاضی ارسال می شود، کد را وارد و تایید نمایید.

2. در مرحله دوم کد اعتبار سنجیاز طریق پیامک برای متقاضی ارسال می شود، کد را وارد و تایید نمایید.

3. پس وارد کردن کد احراز هویت وارد مرحله سوم ثبت نام سیم کارت رایگان تامین اجتماعی رایتل شده و بایستی در این مرحله شماره بیمه و کد ملی را وارد کنید و با پذیرفتن شرایط ثبت نام و خرید سیم کارت رایتل به مرحله بعد بروید.

3. پس وارد کردن کد احراز هویت وارد مرحله سوم شده و بایستی در این مرحله شماره بیمه و کد ملی را وارد کنید و با پذیرفتن شرایط ثبت نام و خرید سیم کارت رایتل به مرحله بعد بروید.

4.در این مرحله می بایست نوع سیم کارت، سرعت اینترنت و بسته های اینترنت رایتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

4.در این مرحله می بایست نوع سیم کارت، سرعت اینترنت و بسته های اینترنت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

5. پس از تایید جزییات طرح و شرایط بهره مندی از هدایا به مرحله بعد بروید.

5. پس از تایید جزییات طرح و شرایط بهره مندی از هدایا به مرحله بعد بروید.

6. در مرحله آخر اطلاعات کامل فرد متقاضی، نحوه اطلاع رسانی و آدرس دقیق پستی خود را جهت تحویل سیم کارت رایگان تامین اجتماعی رایتل، وارد نمایید.

6. در مرحله آخر اطلاعات کامل فرد متقاضی، نحوه اطلاع رسانی و آدرس دقیق پستی خود را جهت تحویل سیم کارت وارد نمایید.


 روش‌های خرید سیمکارت رایتل ویژه تأمین اجتماعی 


هدایای طرح تامین اجتماعی رایتل

  • با ثبت‌نام در طرح تامین اجتماعی، یک سیم‌کارت اعتباری رایگان با 500 مگابایت اینترنت 30 روزه از رایتل به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی هدیه می‌گیرید.
  • علاوه بر این هدیه، از امکان دریافت 12 دوره هدیه 30 روزه شامل 2 گیگابایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی بهره‌مند خواهید شد.
  • اولین دوره 30 روزه از تاریخ فعال‌سازی سیم‌کارت، آغاز شده و تا یکسال (12 دوره 30 روزه) ادامه می‌یابد.

فعالسازی اینترنت رایتل طرح تامین اجتماعی

جهت دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی( 2 گیگابایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی 30 روزه)، لازم است در هر دوره اقدام به خرید و فعال‌سازی یکی از بسته‌های مصرفی منتخب محصول تامین اجتماعی کنید.

 در جدول زیر فهرست بسته های مصرفی منتخب 30 روزه که خرید آنها مشمول دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی می شود، آورده شده اند. همچنین خرید بسته های بلندمدت (90، 180 و 365 روزه) نیز مشمول دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی رایتل می‌شوند.

فعالسازی اینترنت رایتل طرح تامین اجتماعی

به این ترتیب خریداران سیم کارت تامین اجتماعی، در صورتی‌که حداقل یک بسته مصرفی، در هر دوره 30 روزه خریداری کنند، مشمول 2 گیگابایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی برای همان دوره (30 روزه) خواهند شد. در صورت عدم خرید بسته مصرفی در بازه زمانی مجاز، شما امکان استفاده از هدیه اعلام شده در آن دوره را ندارید ولی در دوره های بعدی (تا 12 دوره) در صورت احراز شرایط امکان دریافت هدیه در آن ماه را خواهید داشت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر احمد عین اله زاده
احمد عین اله زاده

عالی