در نمایشگاه تلکام 2017
تماشا کنید: گفت و گو با مدیر عامل شرکت گیلاس کامپیوتر
در آخرین روز از نمایشگاه تلکام 2017 به سراغ مهندس حمید بابادی‌نیا تحصیل کرده دانشگاه شریف و مدیرعامل یکـی از شرکت‌های باسابقه ‌در حوزه شبکه و امنیت یعنی شرکت گیلاس کامپیوتر رفتیم. در ادامه بخشی از گفت و گوی شبکه را با مهندس بابادی‌نیا تماشا کنید.

بابادی‌نیا  از فعالان صنفی و رییس کمیسیون‌های «افتا و شبکه» سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در دوره دوم و از وزنه‌های باسواد و دلسوز این حوزه است. مدیرعامل شرکت گیلاس کامپیوتر در خصوص فعالیت‌های پیشگامان کویر یزد و گیلاس کامپیوتر که در هلدینگ پیشگامان قراردارد سخن گفت.

شركت گيلاس كامپيوتر با پشتوانه تجربه موسسان آن در زمينه طراحی و پياده‌سازی شبكه های بزرگ و نيز خدمات نرم افزاری بر روی سيستم‌عامل‌های UNIX و DOS/WIN در سال ١٣٧١ تاسيس گرديد.

اين شركت با ار ائه دو نرم افزار "برد" بعنوان ويرايشگر دو زبانه و نيز "مدير" بعنوان سازماندهنده در سيستم‌عامل يونيكس و نيز نرم‌افزارهای "آينه" ، "چراغ جادو" و "روزنه" در سيستم عامل DOS در همان سال‌های اول تاسيس بعنوان يك شركت قوی در زمينه طراحي نرم افزارهای تخصصی و كاربردی شناخته شد. به‌طوريكه اكثر سازمان‌های بزرگ دولتي و خصوصي كاربران حداقل يكي از نرم‌افزارهای اين شركت بوده و هستند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟