یک گجت انقلابی از Sliden'Joy
به سادگی نوت‌بوک‌تان را چندنمایشگره کنید
داشتن چند نمایشگر میزان بازدهی را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد و البته کیفیت بازی کردن را هم بهبود می‌بخشد، اما این مزیت علی‌رغم رشد محبوبیت لپ‌تاپ‌ها، همچنان در اختیار کامپیوترهای رومیزی است. البته به نظر می‌رسد که این انحصار درحال شکسته شدن است.

استارت‌آپ بلژیکی Sliden'Joy این قول را داده تا این انحصار را با یک راهکار هوشمندانه که هفته آینده عرضه می‌شود، تغییر دهد. فروشگاه محصولات فناوری Media Markt (که مشابه آلمانی Currys/PCWorld در آمریکا است) از همین حالا پشتیبانی خود را از این پروژه اعلام کرده است.

لپ‌تاپ‌های دو نمایشگره مثل GScreen و Onkyo DX یا سری DZ از Kohjinsha با عملکرد ضعیف و اشکالات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. فناوری‌های دیگر مثل مانیتور ThinkVision شرکت لنوو یا AOC E1659 هم نشان داده‌اند که یا خیلی کند‌ هستند (چون از USB 2.0 استفاده می‌کنند) یا خیلی بزرگ. 

پتانسیل بالا

Sliden'Joy به کاربر امکان می‌دهد تا یک یا دو نمایشگر 13 اینچ، 15 اینچ  یا 17 اینچ را تنها با 199 یورو به لپ‌تاپ خود اضافه کند (نمایشگرهایی با اندازه‌های دیگر نیز در راه است). ارزان‌ترین تجهیزات دو نمایشگره فعلی 100 یورو بیش از این برایتان آب می‌خورد.

تمام نمایشگرها از تنها یک USB 3.0 تغذیه می‌شوند، با هر دو پلتفورم PC و Mac کار می‌کنند، لولای آلمینیومی 180 درجه‌ای دارند (که امکان تا شدن به طور کامل را ممکن می‌کند) و مهم‌تر از همه Full HD هستند. بنا به گفته وب‌سایت این شرکت، تیم شکل دهنده این پروژه قول چندین پرداخت، از جمله چوب و چرم را داده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟