بیت‎کوین کش تا مرز 700 دلار پیش رفت
یک واحد پول دیجیتال جدید که دارندگان بیت‌کوین را نگران کرده است
چند روز پیش نسخه جدیدی از بیت‎کوین وارد بازار شد، این در حالی است که ارزش این پول مجازی سه برابر شده است و در حال حاضر مقام سومین واحد پول دیجیتال بزرگ دنیا در اختیار آن است.

1606683296_1_0.gif

این واحد پول جدید که بیت‎کوین کش نام دارد توسط گروهی از مردم به نام فورک که نرم افزار کنترل بیت‎کوین را اجرا می‎کنند معرفی شده است. قیمت بیت‎کوین کش بین 200 تا 300 دلار در نوسان بود تا این که ناگهان به سرعت افزایش پیدا کرد. در تصویر نمودار ارائه شده از طرف CoinMarketCap (سمت راست نمودار را ملاحظه کنید)، بیت‎کوین کش بیشتر از خود بیت‎کوین مورد استقبال قرار گرفته است. یک واحد از این پول جدید در حال حاضر در حدود 30% نمونه اصلی خود ارزش دارد

همچنین قیمت بیت‎کوین اصلی بر خلاف نگرانی خیلی از دارندگان بیت‎کوین قبل از تقسیم شدن، ارزش خود را حفظ کرده است. چند روز قبل بیت‎کوین در حدود 2700 دلار معامله شده است که اختلاف زیادی با دوران اوج 3000 دلاری خود نداشته است.

در مورد بیت‎کوین کش که می‎توان به آن به عنوان یک دارایی جدید نگاه کرد، توانسته یک شبه ارزشی معادل 12 میلیارد دلار به دست آورد. هنوز مشخص نیست که آیا بیت‎کوین کش می‎تواند ارزش خود را مثل سایر واحدهای پول دیجیتال همچنان حفظ کند. استفاده از آن در دنیای واقعی محدود است و ارزش آن به این بستگی دارد که سرمایه گذاران چقدر به آن اهمیت می‎دهند. بخشی از افزایش ارزش بیت‎کوین کش به مسئله نقدینگی ناشی از تصمیم برخی مبادلات مبنی بر نپذیرفتن توزیع پول جدید به مشتریان خود بستگی دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟