خودرویی که تنها یک ساعت برای مالک‌اش کار کرد
فراری 288 هزار دلاری F430 یک ساعت بعد از تحویل در آتش سوخت
شاید بارها این ضرب‌المثل را شنیده باشید که "باد آورده را باد می‌برد". این دقیقا همان چیزی است که برای یک خودروی فراری F430 رخ داد. این خودروی بی‌نظیر 288 هزار دلاری فقط یک ساعت برای صاحب آن دوام داشت و در اثر یک حادثه رانندگی در آتش سوخت.

تا حالا برای شما هم پیش آمده که کالایی خاص با قیمت خیلی بالاتر از حد نرمال بخرید و در همان روز آن‌را گم کنید؟ شاید واقعا هیچ اتفاقی بدتر از این نباشد. اما اگر این اتفاق برای یک خودروی فراری 288 هزار دلاری رخ بدهد چه نظری دارید؟ فراری F430 اسکودریا روز پنج‌شنبه هفته گذشته در کشور انگلستان با این قیمت بالا خریداری شد و حدود یک ساعت بعد در یک سانحه رانندگی تبدیل به آهن‌پاره شد.

وقتی به عکس این خودرو پس از حادثه نگاه می‌کنید بدون شک انتظار دارید که راننده آن در دم جان داده باشد اما به‌گفته پلیس منطقه یورکشایر جنوبی راننده این خودرو به‌طور معجزه‌آسایی جان سالم به‌در برد و فقط جراحات سحطی برداشته، در حالی‌که خودرو بعد از منحرف شدن از جاده اصلی به‌ناگهان آتش گرفته و از بین می‌رود.

مطلب پیشنهادی

گران‌ترین خودروی دنیا را ببینید + عکس و مشخصات

راننده این فراری بعد از حادثه تصادف به پلیس گفته که حدود یک ساعت قبل آن را خریده است. بر اساس تحقیقاتی که پلیس به‌عمل آورده ظاهرا علت این حادثه سرعت بیش از حد و غیرمجاز نبوده است. اما جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشد.

بعید است که این فراری مجددا شکل یک خودرو را به‌خود بگیرد ولی حداقل برای یک ساعت دوام آورد. گفته می‌شود تنها کمتر از 500 دستگاه از این مدل ساخته شده و شتاب آن در 3.3 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز حدود 318 کیلومتر در ساعت است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟