خبر خوش مایکروسافت برای علاقه مندان بازی
استریم بازی‎های اکس‌باکس وان روی ویندوز 10
مایکروسافت اعلام كرد که کاربران اکس باکس وان که ویندوز 10 را اجرا می‎کنند و کسانی که عضو برنامه پیش نمایش هستند، قادر خواهند بود تا قابلیت استریم بازی جدید این شركت را امتحان کنند.

این امکان به کاربران اجازه می‎دهد تا بازی‎های کنسول خود را روی یک کامپیوتر از راه دور اجرا کنند. در واقع این قابلیت تمام محتوای کنسول را منتقل می‎کند، بنابراین شما می‎توانید به صفحه home و برنامه‎ها نیز دسترسی داشته باشید. اما نمی‎توانید فیلم، موزیک و سایر محتوای محافظت شده را منتشر کنید. در حقيقت همه آن چیزی که شما مي‎توانيد به آن دسترسی داشته باشید، محتوای خود اکس باکس وان است (این امکان مناسب افرادی است که به کینکت یا سایر سخت‌افزارهای اختصاصی احتیاج دارند.)

برای بهره مندی از این قابلیت شما باید یک حساب کاربری Xbox Live یکسان روی هر دو دستگاه کنسول و کامپیوتر شخصی داشته باشید. اگر می‎خواهید به محیط بازی چند کاربره وارد شوید یا از چت گفتاری استفاده کنید، باید از یک اشتراک طلایی نیز استفاده کنید. در مورد محیط بازی چند کاربره، اگر قصد راه اندازی یک محیط بازی چند کاربره محلی را دارید و نیازی به صفحه نمایش تقسیم شده هم ندارید، قابلیت Game Streaming این امکان را در اختیار شما قرار می‎دهد تا یک نفر روی کنسول بازی کند و سایر بازیکنان روی کامپیوتر شخصی بازی کنند. اما در اینجا خبری از سازگاری ماوس و صفحه‌کلید نیست. خود مایکروسافت هم اعلام کرده چنین امکانی به کامپیوتر شخصی اضافه نخواهد شد، بنابراین شما به یک کنترلر USB روی کامپیوتر نیز نیاز خواهید داشت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟