Xbox One Elite Controller
کنترلر بی‌سیم جدید برای ایکس‌باکس وان
مایکروسافت از کنترلری برای اکس‌باکس رونمایی کرد که می‌تواند گیم‌پد نهایی برای بازی‌خورها باشد. جزئیات بیشتر را در این مقاله بخوانید.

مایکروسافت چیزی با عنوان کنترلر بی‌سیم برتر اکس‌باکس وان را معرفی کرد که Phil Spencer، رئیس اکس‌باکس آن را به عنوان "کنترلری برتر برای بازیکنی برتر" توصیف می‌کند. این کنترلراساسا همان گیم‌پد اکس‌باکس وان است که ویژگی‌های جدید مثلا چهار پاروی قابل تعویض در پشت، Hair Trigger Locks برای کنترل دقیق در بازی‌های تیراندازی، دکمه‌هایی با قاببلیت تغییر عملکرد و تجهیزات کاملا قابل تعویض به آن اضافه شده است. پاروهای استیل ضدزنگ به طور کامل قابل جدا شدن هستند اما هنگامی که متصل‌اند به شما امکان می‌دهند تا انگشتانان را تمام مدت روی دکمه شستی نگه دارید.

کاربر همچنین می‌تواند حساسیت دکمه شستی را شخصی‌سازی کند و سطح حداکثری و حداقلی دکمه‌های بالایی را تغییر دهد. این تنظیمات و همچنین کنترل عملکرد دکمه‌ها، همگی از طریق یک اپ مجزا که با اکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه می‌شود اداره می‌شوند. مایکروسافت می‌گوید تنظیمات کنترلر شما روی کلاود ذخیره می‌شود و خود گیم‌پد می‌تواند پروفایل دو کاربر را در خود نگه دارد.

اما برای این ویژگی‌های پیشرفته باید هزینه بالایی پرداخت کنید. کنترلر بی‌سیم برتر اکس‌باکس وان زمانی که در ماه اکتبر به مغازه‌های خرده فروشی بی‌آید 149.99 دلار قیمت خواهد داشت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟