خبری خوب برای علاقه‌مندان لینوکس
سیستم‌عامل لینوکس فدورا 26 رسما منتشر شد + لینک دانلود
بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار سیستم‌عامل لینوکس فدورا 26 به‌طور رسمی منتشر شد. البته لینک‌های دانلود نسخه جدید این سیستم‌عامل از چندی پیش در دسترس کاربران قرار گرفته بود.

1606683296_1_0.gif

صفحه رسمی تورنت مربوط به پروژه فدورا به آدرس https://torrents.fedoraproject.org اخیرا به‌روزرسانی شده و لینک تمام نسخه‌های فدورا 26 در آن قرار گرفته و کاربران می‌توانند همه مدل‌های 32 و 64 بیت "لایو" و مدیوم‌های نصب آن را دانلود کنند.

مطلب پیشنهادی

چگونه علت خراب شدن کامپیوتر ویندوزی خود را پیدا کنم؟

ظاهرا لینوکس فدورا 26 در 15 نسخه مختلف منتشر می‌شود. این نسخه‌ها شامل Workstation، KDE، Xfce، LXDE، LXQt، میت، (Cinnamon، SoaS (Sugar on a Stick، سرور، Security و روبوتیکس می‌شود.البته علاوه بر این‌ها نسخه‌های Astronomy، Design Suite، Games و یک نسخه جدید به‌نام Fedora 26 Python Classroom Lab هم برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است. این دانلودها در قالب ایمیج‌های Live ISO هستند و با کپی آن‌ها روی فلش USB یا دیسک DVD می‌توان بدون نصب کوچک‌ترین چیزی بر روی پی‌سی، آن‌ها را مستقیما از طریق مدیای بوتیبل استفاده کرد.

همه نسخه‌های فدورا 26 به پوسته لینوکس 4.11.8 مجهز هستند و با محیط‌های مختلف دسکتاپ و پکیج‌های انتخابی به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شوند. اگر از علاقه‌مندان به سیستم‌عامل لینوکس هستید و مدت‌ها برای انتشار این نسخه انتظار کشیدید می‌توانید خیلی سریع به آدرسی که در بالا اشاره شده بروید و آخرین نسخه‌ها را دانلود کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟