Connect Home Smart WiFi System
جزییات بیشتری درباره سیستم مش وای‌فای سامسونگ منتشر شد
شرکت سامسونگ در ماه مارس گذشته از سیستم مش وای‌فای خود به نام Connect Home Smart WiFi System رونمایی کرد. اکنون جزییات بیشتری درباره این سیستم هوشمند مدیریت گجت‌های داخل خانه منتشر شده است.

1606683296_1_0.gif

سیستم مش وای‌فای سامسونگ یک هاب SmartThings است که می‌تواند به طور خودکار تمامی دستگاه‌های هوشمند داخل خانه را کنترل و مدیریت کند. مش وای‌فای، فناوری جدیدی است که بسیاری از شرکت‌های دیگر هم استفاده کردند تا با استفاده از ارتباطات بی‌سیم بتوانند کل یک خانه حتا نقاط کور را پوشش بدهند و یک شبکه وای‌فای سراسری و یکسان درست شود. سامسونگ در سیستم مش وای‌فای خود از روترهایی به نام Samsung Connect Home استفاده کرده است. چند دستگاه از این روترها در یک خانه می‌توانند سیستم مش وای‌فای سراسری بسازند.

مطلب پیشنهادی

مش وای‌فای: حلال مشکلات شبکه بی‌سیم خانگی
نسل جدیدی از روترها در سال ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شوند!

اکنون، سامسونگ جزییات بیشتری درباره این سیستم مش وای‌فای خود منتشر کرد. سیستم مش وای‌فای جدید سامسونگ از ۴ ژوئن به طور اختصاصی در سایت BestBuy و از ۲ ژوئن در تمامی فروشگاه‌های BestBuy عرضه می‌شود. دستگاه Connect Home به تنهایی قیمتی برابر ۱۷۰ دلار و پکیج آن شامل سه دستگاه قیمتی ۳۸۰ دلار خواهد داشت. هریک از دستگاه‌های Connect Home می‌توانند مساحتی معادل ۱۴۰ مترمربع را پوشش‌ بدهند. استفاده از سه دستگاه Connect Home محدوده پوشش‌دهی را سه برابر و نزدیک به ۵۰۰ مترمربع می‌کند. نسخه حرفه‌ای این دستگاه با پهنای‌باند بیشتر قیمتی معادل ۲۵۰ دلار خواهد داشت. 

همان‌طور که گفتیم، روتر Connect Home از سیستم و فناوری مش وای‌فای سود می‌برد که سعی دارد یک وای‌فای پرقدرت و یکسان در سراسر محدوده پوشش‌دهی به‌وجود بیاورد و مشکلات وای‌فای سنتی را رفع کند. بسیاری از شرکت‌های مطرح حوزه شبکه مانند ایسوس، نت‌گیر، دی‌لینک، تی‌پی‌لینک، لینک‌سیس و حتا گوگل نیز سیستم مش وای‌فای اختصاصی خود را عرضه کردند. اما مزیت دستگاه مش وای‌فای سامسونگ در استفاده توکار هاب SmartThings است که دیگر استفاده از دستگاه‌های خارجی اضافی را برای کنترل و مدیریت خانه‌های هوشمند رفع می‌کند. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟