بلندپروازی‎های این شرکت پایان ندارد
شاید بازی معروف بعدی از آمازون بیاید
استودیوی بازی آمازون مشغول گردآوری یک تیم از توسعه‌دهندگان نرم افزاری است تا روی پروژه‎ای که نام آن را «پروژه بلندپروازانه جدید بازی کامپیوتر شخصی» گذاشته‎اند کار کنند.

1606683296_1_0.gif

برای اولین بار است که آمازون وارد حوزه این عنوان ناآشنای کامپیوتر شخصی می‎شود. تمرکز اصلی این استودیو تا این زمان انتشار بازی‎های موبایل اجارهای با کیفیت بوده است. آخرین نسخه منتشر شده از بازی‎های این استودیو یک بازی ژانر وحشت با نام Til Morning's Light است که می‎توان آن را یک نمونه مثال‌زدنی در حوزه بازی‎های موبایل دانست.

آمازون جزئیاتی از این تیم توسعه حرفه‎ای را در یک پست در Gamasutra شرح داده است. نام‎های شناخته شده‎ای مثل طراح بازی Far Cry، کلینت هوکینگ و طراح بازی افسانهای Portal، کیم سوئیفت در این فهرست قرار دارند. همچنین این تیم شامل توسعهدهندگانی است که روی بازی‎های شناخته شده‎‎ای همچون World of Warcraft ،BioShock ،Halo و The Last of Us کار کرده‎اند.

همچنین در این پست آمازون متعهد شده است تا تیمی‎ را تشکیل دهد که به استفاده از Twitch، کلاود AWS (خدمات تحت وب آمازون) و نوآوری‎های فنی برای تکامل گیم پلی پایبند باشند. آمازون سال گذشته سرویس نشر بازی Twitch را به مالکیت خود درآورد تا نشان دهد برنامه‎های بزرگی برای این نرم‌افزار در سر دارد.

استودیوی بازی آمازون می‎گوید «مخاطرات انجام چنین کاری را پذیرفته است.» و به دنبال افراد علاقمند بیشتری است تا به این تیم ملحق شوند. شاید بازی تحت کامپیوتر معروف بعدی که منتشر می‎شود، نام آمازون را با خود به همراه داشته باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟