نگاهی به رایتر اینترنال BW-16D1HT ایسوس
28/01/1396 - 14:47
راهکار ایسوس برای پشتیبان‌گیری اطلاعات با عمر هزار ساله
امروزه بسیاری از کاربران از سرویس‌های کلاود برای پشتیبان‌گیری اطلاعات خود استفاده می‌کنند یا نسخه‌های پشتیبان را روی هارددیسک خارجی می‌ریزند تا ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به دی‌وی‌دی داشته و کار ساده‌تری پیش‌رو دارند. اما هنوز هم هستند کاربرانی که تمایل دارند از دی‌وی‌دی و رایترهای اینترنال استفاده کنیم. محصول زیر برای کاربران دسته آخری معرفی شده است.

1606683296_1_0.gif

رایتر اینترنال BW-16D1HT ایسوس با سرعت 16X می‌تواند دیسک‌های Blu-Ray را رایت کند. با این نرخ نوشتن، می‌توانید از 25 گیگابایت داده در مدت زمان تنها 8 دقیقه پشتیبان تهیه کنید. BW-16D1HT ایسوس با پشتیبانی از دیسک‌های مقاوم که به M-Disk شناخته می‌شوند، داده‌های ارزشمند شما را تا هزار سال سالم و محفوظ نگه دارند! براساس ویژگی خاص فیزیکی/ شیمیایی M-Diskها، در مقابل خوردگی، دمای بالا، دمای بسیار پایین، رطوبت و سایش بسیار مقاوم هستند و برای نوشتن روی آن‌ها نیاز به درایوهای نوری سازگار است.

مطلب پیشنهادی

در این مانیتور غرق نشوید!
نگاهی به مانیتور خمیده Asus Designo Curve MX34VQ

همچنین با پشتیبانی از استاندارد دیسک‌های BDXL شما می‌توانید تا 128 گیگابایت را روی یک دیسک توسط BW-16D1HT رایت کنید. این استاندارد تقریباً معادل حجم 27 دیسک DVD با حجم 4.7 گیگابایت روی یک دیسک  BDXL (QL) 128 گیگابایتی است.

BW-16D1HT ایسوس علاوه بر تنظیمات رمزعبور روی دیسک به صورت دولایه رمزنگاری AES 256-bit را نیز انجام می دهد. در هنگام نوشتن نیز به طور خودکار توسط فناوری OTS، دیسک چک می‌شود و بهینه‌ترین استراتژی رایت انتخاب شده و در انتها با بهترین کیفیت عملیات نوشتن انجام می‌پذیرد.

این رایتر از قابلیت DRAG-AND-BURN نیز پشتیبانی می کند که شما را از استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی بی‌نیاز می‌کند.

به منظور حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌ها، BW-16D1HT برخلاف برخی از محصولات سایر برندها، در زمانی که درایو بی‌کار است، با فناوی E-Green  به طور خودکار درایو را خاموش کرده تا میزان 50 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟