Transformer Book T100HA
ترانسفورمر بوک جدید ایسوس با ویندوز 10
ایسوس، ترنسفورمر بوک جدید خود را معرفی کرده و به نظر می‌رسد تلاش شده تا شبیه Surface 3 باشد. البته یک ایراد بزرگ هم دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

ایسوس از یک مدل تازه از پرفروش‌ترین دستگاه هیبرید خود ، ترنسفورمر بوک، رونمایی کرد. T100HA همان مشخصات قبلی را حفظ کرده و چند چیز کوچک را کمی تغییر داده است.  پردازنده BayTrail از صحنه خارج شده و جانشینش چیپ‌ست Cherry Trail اینتل جای آن را گرفته است. حافظه‌اش به 4 گیگابایت ارتقا یافته و ذخیرهساز داخلی آن بین 32 تا 128 گیگابایت متغیر است.

این دستگاه مثل مک‌بوک 12 اینچی با یک اتصال USB Type-C همراه است اما یک شکاف کارت microSD، یک پورت میکرو HDMI و یک پورت USB هم به آن اضافه شده است. صفحه کلید جداشدنی آن یک پورت USB 3.0 دارد. T100HA با 580 گرم وزن و 8.45 میلی‌متر ضخامت، از نظر ابعداد و وزن میان iPad 3 و iPad Air قرار می‌گیرد.

جامانده در HD

مثل مدل قبلی، روی این دستگاه هم یک دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. اما بزرگ‌ترین ضعف، تفکیک‌پذیری نمایشگر آن است. حتی با وجود بکار بستن یک صفحه‌کلید داک استیشن که می‌تواند یک هارد درایو در خود جای دهد و همچنین افزایش عمر باتری آن به 14 ساعت، اما با تفکیک‌پذیری 1280 در 800 پیکسل یا 1366 در 768 پیکسل (نسبت به پیکربندی)، بعید به نظر می‌رسد که به چشم رقیب Surface 3 به آن نگاه شود.

این دستگاه با قیمت پایه 289 دلار و یا 399 دلار برای مدل گران‌تر با داک استیشن، از فصل سوم سال 2015 به همراه ویندوز 10 در دسترس خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟