یک ساعت هوشمند متمایز از شرکت ReVault
ساعت هوشمندی که حافظه بی‌سیم مبتنی بر کلاود دارد
ساعت می‌تواند از طریق وای‌فای یا بلوتوث به دستگاه‌های مورد نظر متصل شود و حتی می‌تواند شبکه وای‌فای اختصاصی خود را نیز داشته باشد و هر چیزی را می‌توانید بدون اتصال به اینترنتی روی آن آپلود کنید.

1606683296_1_0.gif

ReVault شباهت زیادی به سایر ساعت‌های هوشمند دارد اما ویژگی‌های اصلی آن کاملاً با سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار متفاوت است. این ساعت هوشمند در واقع یک حافظه ذخیره‌سازی داده بی‌سیم است که می‌توانید به آن مثل یک ابر خصوصی دسترسی داشته باشید.

با توجه به اطلاعاتی که در این خصوص از سوی شرکت سازنده منتشر شده است، باید گفت که حافظه این ساعت هوشمند از طریق تلفن، تبلت و لپ‌تاپی که از اپلیکیشن مخصوص آن استفاده می‌کند (حتی اپلیکیشن‌هایی مثل دراپ باکس و سایر خدمات ابری) قابل دسترس خواهد بود. این اپلیکیشن‌ها در تمامی پلتفرمهای آندروید، iOS ،Mac OS X، ویندوز و حتی لینوکس قابل استفاده هستند.

حتی می‌توانید یک دستگاه را به نحوی برنامهریزی کنید تا هر زمانی که تصویر جدیدی ذخیره می‌کنید یا فایلی را دانلود می‌کنید به صورت خودکار با ابر خصوصی شما منطبق شود. از سوی دیگر باید گفت که هر چیزی که در این ابر ذخیره می‌کنید به صورت رمزنگاری شده ذخیره خواهد شد و می‌توانید برای آن کلمه عبور و تعیین هویت دو مرحله‌ای را هم در نظر بگیرید تا امینت بیشتری داشته باشید. ساعت می‌تواند از طریق وای‌فای یا بلوتوث به دستگاه‌های مورد نظر متصل شود و حتی می‌تواند شبکه وای‌فای اختصاصی خود را نیز داشته باشد و هر چیزی را می‌توانید بدون اتصال به اینترنتی روی آن آپلود کنید.

حتی اگر دوست ندارید از این دستگاه به عنوان ساعت هوشمند استفاده کنید و آن را به دست خود ببندید، می‌توانید آن را به گردن خود بیاویزید یا اینکه آن را به دسته کلیدهای خود اضافه کنید. می‌توانید این ساعت را در مدل‌های مختلف 32 گیگابایت یا 128 گیگابایت ReVault تهیه کنید که برای این مدل باید 169 دلار بپردازید. این ساعت البته هنوز وارد بازار نشده است و برای آمدن آن به بازار باید تا ژانویه 2016 صبر کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟