سرانجام نوبت به یک باتری خوب رسید
باتری ساعت هوشمندی که 6 ماه کار می‌کند
درحال حاضر، احتمالا هیچ‌کس نیست که از طول عمر باتری ساعت هوشمند خود راضی باشد. در این آشفته بازار خبرهای بسیار خوبی به گوش می‌رسد.

1606683296_1_0.gif

نیک هایک، مدیرعامل سواچ گروپ تائید کرده که شرکت‌اش مشغول کار روی باتری‌ جدیدی است که سبب می‌شود ساعت‌های هوشمند تا 6 ماه کار کنند.

هایک در مصاحبه‌ای با روزنامه سوئیس فاش کرد که شرکتش مشغول کار روی یک "باتری انقلابی" برای سری جدیدی ساعت‌های هوشمند است که در سال 2016 عرضه می‌شوند. بزرگ‌ترین مزیت این ساعت‌ها احتمالا طول عمر 6 ماهه باتری آن‌ها است.

به گزارش رویترز، هایک گفته است که: "هرکس باتری‌ برای تلفن‌های هوشمند عرضه کند که 6 ماه نیاز به شارژ نداشته باشد برتری بزرگی در رقابت خواهد داشت؛ و ما هم به همراه گروه تحقیقاتی‌ Belenos و تولید کننده باتری Renata، به سختی مشغول کار بر روی این مشکل هستیم."

او همچنین اعلام کرد که روزی این باتری‌ها قابل استفاده بر روی ماشین‌ها خواهند بود. شرکت سواچ با Touch Zero One پا به دنیای ساعت‌های هوشمند گذاشته است. ساعتی که بازیکنان والیبال ساحلی را هدف قرار داده است.

مسئله طول عمر باتری تیغی است که در گلوی تمام شرکت‌هایی که در زمینه ساعت‌های هوشمند کار می‌کنند گیر کرده است. ساعت اپل که اخیرا عرضه شده طول عمر 18 ساعتی را ثبت کرده است، این درحالی‌ است که Moto 360 در آزمایش‌ها به سختی تا چند ساعت دوام آورد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟