با به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ آپدیت‌ها را کنترل کنید
بالاخره مایکروسافت در مقابل خواسته کاربران تسلیم شد
آخرین بیلد ویندوز ۱۰ یکی از عمده‌ترین مشکلات این سیستم‌عامل را حل می‌کند. در بیلد جدید کاربران می‌توانند جلوی آپدیت‌های نرم‌افزاری را بگیرند و به آن اجازه دانلود آخرین به‌روزرسانی‌ها را ندهند. بدون شک؛ این یکی از بهترین تصمیماتی است که مایکروسافت در طی سال‌های اخیر اتخاذ کرده است.

1606683296_1_0.gif

تا به‌امروز کاربران هیچ کنترلی روی این مسئله نداشتند و آپدیت‌های ویندوز ۱۰ به‌نوعی بر کاربران آخرین سیستم‌عامل مایکروسافت تحمیل می‌شد. اما در بیلد جدید؛ کاربران این امکان را دارند تا به‌مدت 35 روز همه آپدیت‌ها را متوقف کنند و طوری برنامه‌ریزی کنند که نرم‌افزار بر اساس زمانی‌که کاربر تعیین می‌کند شروع به دانلود کند.

مطلب پیشنهادی

ده اپلیکیشن برتر ویندوز 10 در سال 2016 + لینک دانلود
ویندو ز 10 به‌تدریج جایگاه خود را پیدا می‌کند

هم‌چنین؛ کاربران در بیلد جدید می‌توانند روی آپدیت درایورها کنترل داشته باشند و مطابق با میل و نظر خودشان اجازه نصب یا حذف درایورها از بسته به‌روزرسانی را بدهند. همه این قابلیت‌های جدید در نسخه‌های Education؛ Enterprise و Professional ویندوز 10 در دسترس خواهد بود.

مورد دیگری که در بیلد جدید تعبیه شده؛ قابلیت OS بر بررسی وضعیت نمایشگر سیستم است تا در صورتی که کاربر در حال کار و فعالیت در محیط ویندوز بود؛ از ریستارت اجباری در حین انجام کار جلوگیری شود.

از دیگر قابلیت‌هایی که در بیلد جدید دیده می‌شود مربوط به حرکت ماوس بر روی تب‌ها در مرورگر ویندوز ۱۰ یعنی مایکروسافت اج است که شامل تب پیش‌نمایش بر روی نوار مربوط به برنامه‌ها می‌شود.

برای مشاهده لیست کامل آپدیت‌ها به‌علاوه نحوه فرق گذاشتن بین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری در ویندوز ۱۰ به اینجا مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟