با خیالی آسوده اجازه استفاده از اینترنت را به کودکان خود بدهید
روتر بی‌سیم که مزاحمان و خطرات اینترنتی را شناسایی می‌کند
یکی از مواردی که خیلی از والدین در زمان استفاده اینترنت توسط کودکان و نوجوانان خود نگران آن هستند، حفظ امنیت آن‎لاین آنها است. هیچ شرکتی نیست که مایل نباشد کودکان را از خطرات دنیای اینترنت دور نگه دارد، اما در این بین Gryphon یک استثنا است.

1606683296_1_0.gif

این شرکت یک روتر بی‎سیم زیبا با امکانات کامل ساخته است که با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی می‎تواند مزاحمان و خطرات فضای مجازی را شناسایی کند. از جمله امکانات این روتر می‎توان به گزينه‎های پیچیده کنترل والدین، مدیریت بسیار ساده از طریق اپلیکیشن iOS و آندرويد و توانایی ایجاد شبکه زنجيره‎ای (mesh) را نام برد.

مطلب پیشنهادی

روتر گنبدی شکل نورتن از شبکه شما محافظت می‎کند
امنیت در کنار زیبایی با روتر Norton Core

موفقیت بزرگ Gryphon در ساخت روترهای بی‎سیم از یک پس زمینه درخشان ناشی می‎شود. این شرکت توسط یک متخصص کارآزموده Novatel Wireless به نام جان وو تاسیس شد، کسی که مسئولیت ساخت هات اسپات‎های MiFi و خیلی چیزهای دیگر را در کارنامه کاری خود دارد.

Gryphon از شش آنتن مختلف با پشتیبانی از 802.11ac برای برقراری ارتباط خود با شبکه استفاده می‎کند. قابلیت‎های کنترلی والدین از جمله امکاناتی است که خیلی از مردم به دنبال آن هستند. اگر فرزند شما قصد داشته باشد از یک سایت نامشخص بازدید کند، شما یک پیغام روی تلفن خود دریافت خواهید کرد و می‎توانید به راحتی این درخواست بازدید را تایید یا رد کنید. یک موضوع جالب توجه در این زمینه این است که اگر یک وب‎سایت خاص توسط 80 درصد از والدینی که این درخواست را دریافت کرده‎اند پذیرفته شود، می‎توان Gryphon را به گونه‎ای تنظیم کرد که آن را به طور خودکار در فهرست سایت‎های مجاز خود قرار دهد. این نوع از قابلیت‎های کنترلی اضافی است که این روتر را در بین والدین محبوب‎تر از روتر وای‎فای گوگل می‎کند.

Gryphon قبلا هزینه مورد نیاز خود را در سایت کیک استارتر جمع آوری کرده است و در حال حاضر در حال دریافت سفارشات پیش خرید در سایت indiegogo است.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‎‎‎‌توانید اینجا کلیک کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟