گوشی هوشمند آنر 6 ایکس معرفی شد!
گوشی با پردازنده 8 هسته‌ای و دوربین دوگانه فقط 250 دلار + گالری عکس
شرکت آنر (Honor) در نمایشگاه CES 2017 به طور رسمی از گوشی هوشمند آنر 6 ایکس (Honor 6X) رونمایی کرد و اشاره داشت که این محصول را با قیمت 250 دلار روانه بازار ایالات متحده و سپس سایر بازارهای جهانی می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی این گوشی 250 دلاری داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت چینی آنر در جریان نمایشگاه CES 2017 رسما از گوشی هوشمند آنر 6 ایکس رونمایی کرد و اعلام داشت که این محصول را با قیمت 250 دلار روانه بازارهای جهانی می‌کند. اما گوشی هوشمند آنر 6 ایکس چگونه محصولی است؟

مطلب پیشنهادی

ال‌جی استایلو 3 و سری محصولات K در CES 2017 معرفی شدند
ال‌جی رسما از 5 گوشی جدید رونمایی کرد

آنر 6 ایکس یک گوشی هوشمند 6 اینچی محسوب می‌شود که نمایشگر آن وضوح تصویر فول اچ‌دی یا 1920 در 1080 پیکسل را به همراه دارد. تراشه این گوشی کرین 655 است که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد. این گوشی از نظر رم و حافظه داخلی شامل دو نسخه می‌شود.

نسخه استاندارد گوشی هوشمند آنر 6 ایکس به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز است اما نسخه برتر آن از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد. هر دو نسخه از گوشی هوشمند آنر 6 ایکس قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) را دارند و بدون تردید نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی گوشی آنر 6 ایکس نسبت به نسخه استاندارد آن با قیمت بیشتری روانه بازار می‌شود.

سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در گوشی هوشمند آنر 6 ایکس، اندروید 6.0 مارشمالو محسوب می‌شود و رابط کاربری EMUI 4.1 در کنار آن نصب شده است. همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، دوربین اصلی گوشی هوشمند آنر 6 ایکس از ساختار دوگانه بهره می‌برد. دوربین اصلی این محصول از دو سنسوری 12 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ضمنا دوربین سلفی دستگاه از یک سنسور 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دستگاه به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز است. در نهایت باید اشاره کنیم که باتری گوشی هوشمند آنر 6 ایکس ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعتی دارد و فروش آن از روز پانزدهم ماه ژانویه آغاز می‌شود.

 

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‌توانید اینجا کلیک کنید. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟