دوربین جدیدی که از حمایت شیائومی برخوردار است
رونمایی از جدیدترین دوربین اکشن Yi با قابلیت 4K در CES 2017
دوربین‌های اکشن با هر نسلی که می‌گذرد جالب‌تر و فوق‌العاده‌تر می‌شوند؛ ولی هیچ‌کدام از آن‌ها تا به امروز موفق به پشتیبانی از استاندارد 4K نبوده‌اند. اما بالاخره دوربینی وارد بازار می‌شود که این قانون را نقض می‌کند.

1606683296_1_0.gif

تا به‌حال؛ بهترین دوربین‌های بازار تنها قادر به ثبت تصاویر و ویدیوهای UHD با سرعت 15 تا 30 فریم در ثانیه بوده‌اند. کاربران برای این‌که تجربه بهتری داشته باشند و بتوانند عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت تهیه کنند به‌ناچار رزولوشن را تا 2.7K پایین می‌آوردند.

مطلب پیشنهادی

شیائومی یک گجت کاملا جدید را به نمایشگاه CES 2017 می‌آورد!

ولی ماه آینده میلادی این داستان تغییر می‌کند: شرکت Yi که توسط شیائومی حمایت می‌شود و یکی از رقبای اصلی «گو پرو» است اعلام کرده در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس‌وگاس آمریکا یک دوربین اکشن جدید معرفی می‌کند که مهم‌ترین ویژگی آن ضبط تصاویر ویدیویی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه است.

با یک نگاه اجمالی؛ دوربین +Yi 4K محصول خوبی به‌نظر می‌رسد. دوربینی که نسخه ارتقاء یافته دوربین اکشن 4K اصلی است با این تفاوت که سرعت ضبط فیلم 4K در آن دو برابر شده است.

طبق خبری که اعلام شده؛ این دوربین دارای یک صفحه‌نمایش 2.19 اینچ است؛ عمر باتری آن ۲ ساعت است و قادر به پخش ویدیو روی وای‌فای است. گفته می‌شود این دوربین در کنار دِرون جدید این شرکت به‌نام Erida معرفی شود. این دِرون جدید قادر است به مدت 40 دقیقه با سرعت 120 کیلومتر در ساعت پرواز کند.

البته فعلا اطلاعات بیشتری در خصوص این دو محصول و مشخصات فنی آن‌ها در دست نیست؛ ولی بدون شک؛ شرکت Yi برنامه‌های بیشتری را برای نمایشگاه CES که اوایل سال 2017 میلادی برگزار می‌شود تدارک دیده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟