دروید توربو 3 موتورولا با تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام در راه است!
رندرهای دروید توربو 3 موتورولا منتشر شدند + گالری عکس
به تازگی شاهد انتشار رندرهای گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا (Motorola Droid Turbo 3) بودیم. در کنار تصاویر رندر شده مورد نظر، بخشی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند هم فاش شده است. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر این رندرهای جذاب و مشخصات فنی گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

موتورولا در سال 2015 گوشی هوشمند دروید توربو 2 را به عنوان یک دستگاه اندرویدی قدرتمند و رده بالا معرفی کرد. بسیاری از افراد انتظار داشتند که موتورولا در سال 2016 از جانشین این گوشی هوشمند با نام احتمالی دروید توربو 3 موتورولا رونمایی کند، اما تا کنون این امر به وقوع نپیوسته و پیش‌بینی می‌کنیم که هیچ‌گاه در سال جاری شاهد معرفی گوشی دروید توربو 3 موتورولا نباشیم. اما به تازگی رندرهای از این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند که امیدواری ما را به منظور معرفی دروید توربو 3 موتورولا در سال 2017 بیش از پیش کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی

این گوشی لوکس چینی باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری دارد!
جیونی M2017 با رم 6 گیگابایتی و نمایشگر QHD معرفی شد

به تازگی رندرهایی از گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo منتشر شده و در کنار این تصاویر شاهد فاش‌سازی برخی از مشخصات فنی و احتمالی این محصول هم بودیم. با توجه به این اتفاق، پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک و احتمالا اوایل سال 2017 میلادی شاهد معرفی گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا باشیم. البته باید اعتراف کنیم که تصاویر رندر شده‌ای که شاهد آن‌ها هستیم بیشتر شبیه به طرح‌های مفهومی به نظر می‌رسند و شباهت چندانی به یک گوشی واقعی ندارند!

با این حال انتشار این تصاویر می‌تواند نویدبخش وجود گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا و رونمایی احتمالی از آن در آینده نزدیک باشد. همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، علاوه بر رندرهای منتشر شده، شاهد فاش‌سازی برخی از مشخصات فنی و احتمالی گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا هم بودیم. بنا به گزارش‌های ارائه شده، گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز می‌شود که توسط شرکت سوئدی Hasselblad ساخته شده است.

طبق گزارش منبع ارائه کننده این خبر، گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا به تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام مجهز می‌شود. این موضوع در حالی است که انتظار داشتیم این محصول به آخرین و جدیدترین نسخه از سری تراشه‌های شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 مجهز شود. رم 4 گیگابایتی و اسکنر اثر انگشت کاربر هم از دیگر مشخصات احتمالی گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا محسوب می‌شوند.

متاسفانه در حال حاضر شرکت موتورولا یا لنوو هیچ عکس‌العملی در قبال این موضوع و عکس‌های منتشر شده نشان نداده‌اند. بنابراین نمی‌توان به طور قطع مدعی شد که گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. شاید هم در جریان نمایشگاه CES 2017 یا MWC 2017 شاهد معرفی رسمی گوشی هوشمند دروید توربو 3 موتورولا باشیم! نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟