ادامه دردسرهای یک فبلت
04/10/1395 - 00:06
تاخیر یک پرواز هواپیما فقط به‌خاطر نام «گلکسی نوت ۷»
بردن گوشی گلکسی نوت ۷ به درون هواپیما ممنوع است و بسیاری از خطوط هواپیمایی این موضوع را به مسافران اطلاع‌ می‌دهند. اما در ادامه داستان سریالی گلکسی نوت ۷، یک پرواز متوقف شد و با تاخیر پرواز کرد.

1606683296_1_0.gif

در خطوط هواپیمایی ویرجیانا در فرودگاه سان‌فرانسیسکو، وقتی تمام مسافران سوار هواپیما می‌شوند و هواپیما آماده پرواز است، مسافرین و خدمه پرواز متوجه می‌شوند یک هات‌اسپات به نام Galaxy Note 7_1097 روشن و فعال است. خدمه و تیم امنیتی پرواز به گمان اینکه یک گوشی گلکسی نوت ۷ روشن در این پرواز و در دست یکی از مسافران است، به طور موقت پرواز را لغو می‌کنند. 

خلبان پرواز به برج مراقبت اطلاع می‌دهد که پرواز لغو است و از مسافرین می‌خواهد فردی که صاحب گوشی گلکسی نوت ۷ است؛ خودش را معرفی کند و احتمال جست‌وجوی کیف‌ها و وسایل مسافران وجود دارد. خلبان هواپیما را از مسیر اصلی و باند فرودگاه منحرف می‌کند و وارد یک زمین دورافتاده و خلوت می‌شود. از سوی فرودگاه و برج مراقبت تیم امنیتی به سوی هواپیما حرکت می‌کنند. بعد از جست‌وجو و صحبت با مسافرین معلوم می‌شود فردی به نام Lucas Wojciechowski از روی شوخی یا عمد نام هات‌استاپ گوشی‌اش را Galaxy Note 7_1097 گذاشته است. 

پس از اینکه وجود خود فبلت گلکسی نوت ۷ در پروازها دردسرهایی به وجود آورد، به نظر می‌رسد اکنون نام گلکسی نوت ۷ می‌تواند دردسرساز باشد. باید انتظار داشته باشیم به‌زودی این نام جزو نام‌های ممنوعه اعلام شود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟