مشکل پخش صوتی پیکسل‌های گوگل ادامه دارد
گوگل هزینه خرید پیکسل و پیکسل ایکس‌ال‌های معیوب را پس می‌دهد!
طبق گزارش‌ها، تعدادی از گوشی‌های پیکسل (Google Pixel) و پیکسل ایکس ال گوگل (Google Pixel XL) از مشکل صوتی آزاردهنده‌ای رنج می‌برند. حال به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد به جای جایگزین کردن نسخه‌های معیوب پیکسل‌های خود یا تعمیر رایگان آن‌ها نسبت به بازگرداندن هزینه خرید این محصولات به صاحبانشان اقدام کند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این موضوع داشته باشید.

مدت چندان طولانی از عرضه دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال نمی‌گذرد. این دو گوشی اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که به طور مستقیم توسط شرکت بزرگ گوگل تولید و عرضه شده‌اند. چندی پیش گزارش‌هایی در مورد بروز مشکلات صوتی در دو گوشی پیکسل گوگل منتشر شد. بنا به گزارش‌ها، دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال در حین پخش صدای حجیم دچار مشکل می‌شوند و حالت نامفهومی را ارائه می‌کنند.

این مشکل توسط کاربران زیادی مورد اشاره واقع شد. هنگامی که صدای گوشی نسخه‌های معیوب دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال را بالا ببرید، تقریبا استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر پرفکت پیانو (Perfect Piano) غیر ممکن و کاملا نامفهوم می‌شود. اگر در گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال برنامه پرفکت پیانو را اجرا کنید و صدای خروجی از دستگاه را در حالت ماکسیمم قرار دهید و انگشت خود را بر روی کلیدهای مجازی پیانو بکشید، صدای قلیچ قلیچ عجیبی را خواهید شنید که ناشی از یک باگ کاملا مشخص در دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال است.

یکی از کاربران گوشی پیکسل چندی پیش اشاره داشت که مشکل صوتی دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال در حین پخش موسیقی از طریق مرورگر کروم، فیسبوک، یوتیوب و ... هم ملموس است. گوگل پس از مدت کوتاهی اشاره کرد که مشکل مورد نظر را پیگیری می‌کند. در حالی که پیش‌بینی می‌شد این مشکل با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل شود، به نظر می‌رسد که این چنین نخواهد شد و مشکل مورد نظر چیزی فراتر از یک باگ نرم‌افزاری است. ظاهرا گوگل قصد ندارد که نسبت به پرداخت غرامت یا تعمیر رایگان و حتی جایگزینی نسخه‌های معیوب دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال خود اقدام کند، بلکه تصمیم گرفته تا هزینه خرید نسخه‌های معیوب این دو گوشی را به صاحبان آن‌ها بازگرداند!

گوگل در تاریخ نوزدهم دسامبر آخرین بیانیه رسمی خود را در مورد این مشکل عجیب منتشر کرد. در این بیانیه گوگل اشاره داشت که همچنان در تلاش است تا با بررسی‌های لازم منشأ مشکل ایجاد شده را بیاید. بنابراین، تحقیقات گوگل برای شناخت و رفع این باگ عجیب ادامه دارند. حال یکی از کاربران نسخه‌های معیوب دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال به تازگی از سوی تیم پشتیبانی گوگل ایمیلی دریافت کرده است. در این ایمیل اشاره شده که وی می‌تواند با بازگرداندن گوشی خود و تمام متعلقات آن، هزینه خرید گوشی خود را پس بگیرید! بنابراین به نظر می‌رسد که گوگل قصد تعمیر یا جایگزینی نسخه‌های معیوب دو گوشی هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال را نداشته باشد.

با وجود این موضوع، هنوز صحت این ادعا به طور رسمی از سوی گوگل تایید نشده اما بدون تردید گوگل باید به زودی نتیجه نهایی مرتبط با این موضوع را اعلام کند. با توجه به خبرهای فعلی، به نظر می‌رسد که گوگل قصد داشته باشید هزینه خرید نسخه‌های معیوب دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال را به صاحبان آن‌ها بازگرداند. این موضوع می‌تواند دلیلی مبنی بر ضعف گوگل در طراحی گوشی‌های هوشمند به شمار آید و بسیاری از افراد را ناامید سازد. نظر شما در رابطه با این موضوع و مشکل عجیب دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟