فعلاً برای آی‌فون 6
شارژرهای بی‌سیمی که از آهن‌ربا کمک می‌گیرند
قاب‎های مخصوص شارژ برای تلفن‎های موبایل یک ابزار مفید هستند، اما در عين حال بزرگ و دست و پا گیر هم هستند. شارژرهای قابل حمل هم انتخاب بسیار خوبی هستند، اما حمل کردن آنها هم دردسرهای خاص خود را دارد. Rubix On نام دستگاهی است که این دو ایده را با هم تلفيق کرده و یک دستگاه تمام عیار را به شما ارائه می‎کند.

1606683296_1_0.gif

نام روبیکس نیویورک به یافتن راه‌حل‌های منحصر به فرد در زمینه شارژ باتری مشهور است. سال گذشته شارژرهای ماژولار AUGMENT با موفقیت به بودجه‎ای بیشتر از آنچه نیاز داشت دست یافت. در گام بعدی این شرکت قصد دارد یک شارژر Qi را با آهن‌ربا ترکیب کرده و آن را برای آی‌فون 6 آماده کند.

شارژر On برای شارژ دستگاه ها به یک فرستنده و گیرنده Qi مجهز شده است و ظرفیتی معادل باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت را توليد می‎کند. این مجموعه همچنین به یک شارژر  On اجازه می‎دهد تا روی یک شارژر دیگر سوار شده و در نتیجه آن‌ها می‎توانند به طور همزمان شارژ شوند. (اگر چه مسلما زمان شارژ نیز افزایش پیدا خواهد کرد.)

این شارژر یک سیستم 1A را به طور بی‎سیم فراهم می‎کند، اما اگر شما عجله دارید یک پورت USB هم در این دستگاه تعبیه شده است که برای شارژ سریع‌تر این میزان را به 2A افزایش می‎دهد. شارژر On در حال حاضر تنها برای آی‌فون 6 آماده شده است، اگرچه اين شارژر با تلفن‎هایی که از سیستم شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‎کنند نیز کار خواهد کرد. روبیکس در مورد On در صفحه Kickstarter میگوید: «مشغول كار روی روشی است تا بتواند قابلیت مغناطيسی آن را به دستگاه‎های بیشتری اضافه کند.»

بسته موجود شامل شارژر On و قاب On برای آی‌فون 6 است که با قیمت پایه 100 دلار روانه بازار خواهد شد. این شرکت در یک حراجي که در 48 ساعت اول عرضه این محصول برگزار کرده است قیمت را به 90 دلار کاهش داده است. خود این شارژر را به تنهایی نیز می‎توانید به قیمت 70 دلار تهیه کنید.

سایت Kickstarter به زودی Rubix On را در معرض دید سرمایه گذاران قرار خواهد داد و در صورتی که تا تاریخ 29 می مبلغ 80 هزار دلار  برای آن جمع آوری شود به موفقیت مورد نظر دست خواهد یافت. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟