نوت‌بوک 9 سامسونگ تنها 820 گرم وزن دارد!
سبک‌ترین نوت‌بوک سامسونگ رسما معرفی شد + گالری عکس
سامسونگ به طور سمی نوت‌بوک 9 را به عنوان سبک‌ترین نوت‌بوک موجود در بازار معرفی کرد. این نوت‌بوک زیبا و ویندوزی وزنی در حدود 820 گرم (1.8 پوند) دارد. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به این نوت‌بوک سبک و زیبا داشته باشیم.

سامسونگ رسما از نوت‌بوک 9 خود رونمایی کرد و عنوان داشت که این محصول با وزن 820 گرمی خود در حال حاضر سبک‌ترین نوت‌بوک موجود در بازار است. سامسونگ همچنین اشاره داشته که نوت‌بوک 9 بهترین قابلیت‌های اتصال، بهترین عملکرد سیستمی و همچنین بستر امنیتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

مطلب پیشنهادی

سامسونگ برای تولید باتری محصولاتش دست به دامان ال‌جی می‌شود!

نوت‌بوک 9 از نظر صفحه نمایش در دو نسخه 13.3 اینچی و 15 اینچی معرفی شده که هر دوی آن‌ها وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کنند. صفحه نمایش نوت‌بوک 9 سامسونگ به صورت بدون حاشیه طراحی شده و این موضوع جذابیت و زیبایی دستگاه را دو چندان می‌کند. همچنین ضخامت نمایشگر این نوت‌بوک به شدت ناچیز است و ظرافت دستگاه یکی از اصلی‌ترین نقاط مثبت آن به شمار می‌رود.

صفحه نمایش نوت‌بوک 9 سامسونگ قابلیت چرخش 180 درجه‌ای دارد و دستگاه از نظر پردازنده در دو سری مختلف عرضه می‌شود. سری اول این محصول از نسل هفتم سری پردازنده‌های Core i5 اینتل بهره‌مند هستند و سری دوم آن از نسل هفتم سری پردازنده‌های Core i7 اینتل بهره می‌برند. سامسونگ اشاره کرده که باتری نوت‌بوک 9 می‌تواند با یک بار شارژ چیزی در حدود 7 ساعت دوام را ارائه کند. باتری نوت‌بوک 9 سامسونگ از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی هم بهره می‌برد که به موجب آن باتری دستگاه ظرف مدت زمان 80 دقیقه فول شارژ می‌شود. همچنین با 20 دقیقه شارژ باتری دستگاه می‌توانید تا 2.1 ساعت از آن استفاده کنید.

نوت‌بوک 9 سامسونگ به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز است و پورت اتصال یواس‌بی نوع (USB Type C) را هم ارائه می‌کند. وبکم آن اچ‌دی بوده و دستگاه از استاندارد وای‌فای 802.11ac 2X2 پشتیبانی می‌کند. متاسفانه در حال حاضر سامسونگ اشاره‌ای به قیمت و زمان عرضه نوت‌بوک 9 نکرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟