مروری بر تازه‌ترین شایعات مرتبط با پرچمدار بعدی سامسونگ
جک هدفون از گلکسی اس 8 هم حذف می‌شود!
تا به امروز شایعات و خبرهای غیررسمی متعددی در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) سامسونگ منتشر شده است. طبق تازه‌ترین گزارش‌های غیررسمی به دست آمده، ظاهرا پرچمدار سال 2017 غول کره‌ای صنعت موبایل به پورت اتصال یواس‌بی نوع سی (USB Type C) و اسپیکرهای استریو هارمن (Harman) مجهز می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر تازه‌ترین شایعات مرتبط با گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 باید به قدری قدرتمند باشد که بتواند اعتبار از دست رفته این شرکت به موجب مشکلات فبلت گلکسی نوت 7 را برطرف سازد. سامسونگ با مشکلاتی که برای فبلت نوت7 به وجود آمد تقریبا اعتبار و اقتدار پیشین خود را تا حد زیادی از دست داده است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس 8 این شرکت باید نقش یک ناجی را ایفاء کند.

مطلب پیشنهادی

دلیل انفجار باتری گلکسی نوت 7 مشخص شد!
فضای خالی محدود مابین بدنه و باتری، دلیل انفجار نوت 7 بود

تا به امروز شایعات و خبرهای غیررسمی متعددی در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شده است. چندی پیش سایت سم‌موبایل (SamMobile) اشاره کرد که گلکسی اس 8 سامسونگ از نظر ابعاد صفحه نمایش در دو نسخه مختلف 5.7 و 6.2 اینچی روانه بازار می‌شود. امکان عرضه نسخه‌ای از گوشی هوشمند گلکسی اس 8 با صفحه نمایش 6.2 اینچی یا 5.7 اینچی چندان دور از انتظار نیست، چرا که سامسونگ می‌تواند با عرضه این محصول به نوعی خلأ فبلت گلکسی نوت 7 را برطرف سازد و رضایت کاربران را تا حدی جلب نماید.

حال سم‌موبایل از حذف سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری از بدنه گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ خبر می‌دهد! بنا به گزارش این منبع، سامسونگ به احتمال زیاد قصد دارد که مانند اپل و برخی دیگر از شرکت‌هایی که دست به اقدام این چنینی زده‌اند، از تجهیز گلکسی اس 8 به سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری صرف نظر کرده و به جای آن از پورت اتصال یواس‌بی نوع سی استفاده کند. حذف سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری از بدنه گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ هم چندان دور از انتظار نیست! با انجام این عمل سامسونگ می‌تواند فضای سخت افزاری بیشتری را در بدنه گوشی در اختیار داشته باشد و بدین صورت دستگاه را به یک باتری بزرگ‌تر یا سنسورهای بیشتری مجهز سازد. البته به نظر می‌رسد که سامسونگ با حذف سوکت 3.5 میلیمتر هندزفری قصد دارد که قطعه یا سخت افزاری دیگری را جایگزین آن کند!

طبق گزارش فون‌آرنا، سامسونگ در تلاش است تا گوشی هوشمند گلکسی اس 8 خود را به اسپیکرهای استریو برند هارمن مجهز سازد. بدون تردید تجهیز گلکسی اس 8 به اسپیکرهای استریو هارمن با حذف سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری از بدنه دستگاه ارتباط مستقیمی دارند. سامسونگ با حذف سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری از بدنه گلکسی اس 8 می‌تواند فضای کافی به منظور تجهیز دستگاه به اسپیکرهای استریو در اختیار داشته باشد. البته پیش‌بینی می‌کنیم که برای تحقق بخشیدن به این امر، سامسونگ طراحی مجددی را برای گوشی هوشمند گلکسی اس 8 انجام دهد.

بنابراین احتمالا گوشی هوشمند گلکسی اس 8 شامل یک نسخه مجهز به نمایشگر بزرگ و فبلت مانند می‌شود. شاید این نسخه از گوشی گلکسی اس 8 به نمایشگری 6.2 یا 5.7 اینچی مجهز شود. بدین صورت علاقمندان به سری فبلت‌های گلکسی نوت 7 تا حدی راضی خواهند شد. دو تغییر بعدی و احتمالی گلکسی اس 8 مربوط به حذف سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری و تجهیز دستگاه به پورت یواس‌بی نوع سی و اسپیکرهای استریو می‌شوند. نظر شما در رابطه با این موضوع و خبرهای منتشر شده چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟