تراشه اسنپدراگون 626 جایگزین اسنپدراگون 625 می‌شود
سامسونگ از گلکسی سی 5 پرو و سی 7 پرو رونمایی می‌کند!
به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای سامسونگ در صدد است تا از نسخه‌ پرو (Pro) دو گوشی هوشمند گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7 رونمایی کند. طبق گزارش‌ها، این دو محصول از تراشه اسنپدراگون 626 و رمی 4 گیگابایتی بهره‌مند می‌شوند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

سامسونگ در ماه می امسال از سری محصولات گلکسی سی خود پرده‌برداری کرد. این محصولات که تنها در بازارهای داخلی کشور چین عرضه شدند، مورد توجه عده بسیاری از افراد قرار گرفتند. حال مدتی است که خبرهای زیادی در رابطه با نسخه پرو این دو گوشی هوشمند شنیده می‌شود. طبق شایعات پیشین، انتظار داشتیم که این دو گوشی از تراش ه اسنپدراگون 625 کوالکام بهره‌مند شوند اما ظاهرا این چنینی نیست!

مطلب پیشنهادی

با این اپلیکیشن قدرت بینایی خود را به دیگران قرض بدهید + لینک دانلود
آیا شما داوطلب می‌شوید بینایی‌تان را قرض دهید؟

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، احتمالا سامسونگ دو گوشی هوشمند گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو خود را از سیسم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 626 کوالکام بهره‌مند می‌نماید. تراشه اسنپدراگون 626 نسخه تقویت شده تراشه اسنپدراگون 625 است که 10 درصد نسبت به این تراشه قدرتمندتر خواهد بود. اسنپدراگون 626 ماه گذشته به صورت رسمی از سوی کوالکام معرفی شده بود. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "کوالکام از سه تراشه میان رده جدید رونمایی کرد" مطالعه کنید.

علاوه بر این موضوع، گفته شده که دو گوشی هوشمند گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو سامسونگ از رم 4 گیگابایتی بهره‌مند می‌شوند. سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این دو گوشی احتمالا اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود و بدون تردید رابط کاربری تاچ‌ویز (TouchWiz) سامسونگ هم در کنار آن ارائه می‌شود. بدنه هر دو گوشی از مواد تمام فلزی و یکپارچه تشکیل خواهد شد و صفحه نمایش گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو به ترتیب 5.2 اینچی و 5.7 اینچی در نظر گرفته شده‌اند.

به نظر می‌رسد که وضوح تصویر صفحه‌نمایش هر دو گوشی نامبرده شده فول اچ دی (یا 1920 در 1080 پیکسل) باشد و پنل آمولد (AMOLED) برای نمایشگر آن‌ها استفاده شود. ضمنا هر دو محصول به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز می‌شوند. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) هم از دیگر مشخصات فنی و احتمالی دو گوشی هوشمند گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو سامسونگ محسوب می‌شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟