Totem Power انرژی پاک و ارزان را به شهر شما می‎‎‎آورد‎
ترکیب انرژی خورشیدی، چراغ روشنایی، وای‎فای، ذخیره‌ساز انرژی و شارژرهای الکتریکی در یک محصول
اگر ظاهر نصب تجهيزات انرژی‎های تجدیدپذیر شکیل‎تر می‎بود و به جای قرار دادن آن روی پشت بام یا حیات پشت خانه می‎شد آن را به عنوان بخشی از فضای عمومی‎ استفاده کرد، آیا رغبت به استفاده از آن افزایش پیدا می‎کرد؟ شاید اگر نصب تجهيزات مرتبط با انرژی‎های تجدیدپذیر به شکل یک دستگاه یکپارچه و زیبا عرضه شود تمایل به استفاده از آن نیز بیشتر شود. و این همان کاری است که استارت‌آپ Totem Power مشغول انجام آن است.

1606683296_1_0.gif

همین حالا هم شهرها پر است از منابع انرژی و زیرساخت‌های ارتباطی، اما با رشد روزافزون انطباق بین ارتباطات بی‎سیم و استقبال از خودروهای برقی و همراه شدن آنها با تولید و توزیع انرژی‎های مقرون به صرفه (مثل پانل‎های انرژی خورشیدی نصب شده در محل)، شاید وقت آن رسیده باشد که بعضی از آنها ارتقا پیدا کنند. یک شهر هوشمند به زیرساخت‎های هوشمندتر نیاز خواهد داشت و پلتفرم Totem Power با ترکیب انرژی خورشیدی، ارتباطات، ذخیره انرژی و شارژ خودروهای برقی تلاش می‎کند تا با طراحی دوباره یک محصول جدید که نام «ابزار هوشمند» را روی آن گذاشته‎اند این نیازها را برطرف کند.

اولین مدل Totem که انتظار می‎رود تا تابستان سال 2017 به بازار عرضه شود از یک سیستم آرایه‎ای انرژی خورشیدی 5 کیلو وات در بالا، یک سیستم باتری 44 کیلو وات ساعت، نوررسانی هوشمند و موثر به همراه تجهيزات ارتباطی وای‎فای و 4G و یک شارژر EV تشکیل شده است. این دستگاه به گونه‎ای طراحی شده تا علاوه بر یکپارچگی و زیبایی با زیرساخت‎های شهری نیز مطابقت داشته باشد و با وجودی که اندازه آن به قدری بزرگ نیست که بتواند انرژی مورد نیاز دفاتر تجاری بزرگ را تامین کند، اما می‎توان آن را روی تجهيزات تجاری، پارکینگ‎ها یا پیاده‌روها نصب کرد و از ذخیره انرژی و قابلیت‎های ارتباطی آن بهره برد.

موسس و مدیرعامل Totem Power برایان لی‎کمپ می‎گوید: « Totemبر این باور است که یک طراحی خوب می‎تواند به طور بنیادین جهان را تغییر دهد. ماموریت ما این است که با ارائه تجهيزات هوشمند و کاربردی به مراکز و سازمان‎ها، پتانسيل‎ موجود در انرژی‎های تجدیدپذیر را به جامعه معرفی کرده و روش‎های استفاده از انرژی پاک و نسل آینده خدمات اضطراری را به آنها عرضه کنیم.»

یکی از مزیای کلیدی که Totem Power مدعی آن است قابلیت مواجهه و عبور از شرایط وخیم است. به این شکل که این منابع تولید انرژی توزیع شده به همراه دستگاه‎های ذخيره سازی انرژی آن می‎توانند در شرایط اضطراری خدمات حیاتی را فعال باقی نگه دارند و خدمات ارتباطی که توسط خود Totem ارائه می‎شود حتی در زمان‎هایی که شبکه توزیع برق دچار اختلال شده باشد نیز به کارکرد خود ادامه می‎دهد. یکی دیگر از مزایای این دستگاه افزایش سطح دسترسی برای دستگاه‎های متصل و مصرف کنندگان از طریق شبکه‎های ارتباطی در سطح خیابان است که استفاده بیش از پیش از اینترنت اشیا و خودروهای خودرانی که در آینده نه چندان دور رواج پیدا خواهند کرد را آسان‎تر می‎کند. و مسلما با اضافه شدن ایستگاه‎های شارژ EV که خاطر رانندگان اتومبیل‎های برقی را راحت‎تر خواهند کرد گام مهم دیگری به سمت سیستم حمل و نقل پاک خواهد بود.

هنوز قیمت مشخصی برای این مدل اعلام نشده است. برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به وب‎سایت استارت آپ  Totem Power مراجعه کنید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟