+HTC One M9 آمده است که در چین بماند
هنوز چند هفته از معرفی اسمارت‌فون پرچمدار HTC One M9 نگذشته است که HTC اسمارت‌فونی دیگر را معرفی کرد. +HTC One M9 که کمی از M9 بزرگ‌تر است و چند بهبود سخت‌افزاری نیز در آن مشاهده می‌شود؛ اما ظاهراً قرار است این اسمارت‌فون تنها در چین عرضه شود و البته هنوز فروش رسمی آن نیز آغاز نشده است.

1606683296_1_0.gif

در خصوص ویژگی‌های سخت‌افزاری +HTC One M9 باید گفت  دارای صفحه‌نمایش بهبود یافته 5.2 اینچی با دقت 1440*2560 پیکسل و کیفیت quad HD است در حالی که M9 دارای صفحه نمایش 1080p است. از سوی دیگر مدل جدید اسمارت‌فون HTC دارای پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای MediaTek Helio X10 به همراه اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه‌نمایش است در حالی که در مدل HTC One Max اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی قرار داده شده بود.

علاوه بر تمام این‌ها +HTC One M9 دارای یک جفت دوربین در پشت است، دوربین اصلی با کیفیت 20 مگاپیکسل و یک دوربین اضافی با کیفیت UltraPixel که قابلیت تصویربرداری سه بعدی را برای کاربر فراهم می‌کند. این قابلیت را در HTC One M8 دیده بودیم اما M9 تنها یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت خود دارد.

 سایر مشخصات مثل حافظه رم 3 گیگابایتی، باتری با ظرفیت 2840 میلی‌آمپر، بلندگوهای استریو جلو و مهم‌تر از همه طراحی گوشی دقیقاً با M9 برابری می‌کند. قیمت و زمان فروش رسمی این گوشی هنوز اعلام نشده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟