میان رده جدید شیائومی در راه است!
شیائومی ردمی 4 با تراشه اسنپدراگون 625 معرفی می‌شود
به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) منتشر شده است. علاوه بر این اطلاعات شاهد انتشار رندرهایی از این محصول هم بودیم. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به این رندرها و مشخصات فنی گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که عکس اصلی این مقاله مربوط به فبلت شیائومی ردمی نوت 4 (Xiaomi Redmi Note 4) می‌شود و با گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 ارتباطی ندارد. هنوز عکس رسمی از این گوشی منتشر نشده و به تازگی تنها رندرهای این محصول منتشر شدند که در گالری انتهای مقاله قادر به مشاهده آن‌ها هستید.

مطلب پیشنهادی

سامسونگ به‌زودی از دو گوشی جدید پرده‌برداری می‌کند!
نسخه 2017 گلکسی A7 و فبلت گلکسی C7 پرو در راه هستند

شیائومی از جمله شرکت‌های چینی تولید کننده گوشی است که به دلیل عرضه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته به شدت در بین کاربران محبوبیت پیدا کند. این کمپانی چند روز پیش از فبلت شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) رونمایی کرد که اطلاعات دقیق‌تر مربوط به آن را می‌توانید از مقاله "شیائومی رسما از فبلت می نوت 2 رونمایی کرد: جایگزین عالی برای گلکسی نوت 7 سامسونگ!" مطالعه کنید.

اما طبق گزارش‌های اخیر به دست آمده، ظاهرا محصول بعدی که شیائومی از آن رونمایی می‌کند، گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 است. به تازگی علاوه بر مشخصات فنی این گوشی شاهد انتشار رندرهایی از آن بودیم که در بخش انتهایی مقاله می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. گفته شده که گوشی شیائومی ردمی 4 از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا به اصطلاحا فول اچ دی مجهز می‌شود.

سیستم روی چیپ (SoC) به‌کار گرفته شده در این محصول، تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام است و رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی دارد. این گوشی هوشمند از حافظه داخلی پیش‌فرض 32 گیگابایتی هم بهره‌مند می‌شود. هنوز اشاره‌ای به قابلیت پشتیبانی این محصول از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) نشده اما در تصویر رندر شده‌ای که از لبه سمت چپ این گوشی منتشر شده شیاری قابل مشاهده است که می‌تواند برای سیم کارت و رم میکرو اس‌دی دستگاه باشد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی و احتمالی گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4  محسوب می‌شوند. همچنین گفته شده که احتمالا شیائومی این محصول را با قیمتی در حدود 190 دلار روانه بازار می‌کند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟