قابلیت "AOD" گلکسی اس 7 و اس 7 اج را به‌روز کنید!
قابلیت «نمایشگر همیشه روشن» پرچمداران سامسونگ آپدیت شد
سامسونگ شروع به انتشار آپدیت یا به‌روزرسانی جدید برای دو پرچمدار کنونی خود یعنی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) کرده است. این به‌روزرسانی مربوط به قابلیت "صفحه‌نمایش همیشه روشن" یا همان "Always On Display" یا "AOD" این دو محصول می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

ظاهرا سامسونگ پس از مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمد، در تلاش است تا روی محصولات دیگر خود متمرکز شود. سامسونگ به تازگی از کروم‌بوک پرو (Chromebook Pro) بسیار عالی و با کیفیت خود رونمایی کرد و حال طی به‌روزرسانی قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج خود را به‌روز می‌کند.

انتشار به‌روزرسانی نامبرده شده برای قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ آغاز شده و هم اکنون کاربران این دو گوشی می‌توانند از آن استفاده کنند. با به‌روزرسانی قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" دستگاه، ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود. به عنوان مثال در آپدیت 1.4.02 شاهد ارائه یک تقویم جدید خواهید بود که جایگزین دو حالت مختلف تقویم پیشین می‌شود.

در آپدیت جدید ارائه شده، امکانات مرتبط با شخصی‌سازی ظاهری و عملکردی بیشتری به قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" دو گوشی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ اضافه می‌شود. یکی از این ویژگی‌های جدید مربوط به امکان انتخاب تصویر پس‌زمینه برای صفحه نمایش دستگاه در شرایط فعال بودن قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" است. همچنین ظاهر و قالبی جدید هم برای نمایش ساعت این قابلیت ارائه شده است.

نمایشگر همیشه روشن

در آپدیت جدید قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" ، کاربر می‌تواند در زیر ساعت نمایش داده شده روی صفحه، پیام‌های متنی مورد نظرش را در قالب نوت یا هر موضوع دیگری ذخیره کند. نوشته‌های متنی مد نظر کاربر درست در زیر ساعت قابلیت "نمایشگر همیشه روشن"  نمایش داده می‌شوند. امکان پشتیبانی از فونت‌های مختلف هم برای این قابلیت ارائه شده است.

از دیگر ویژگی‌های جدیدی که با استفاده از آپدیت مورد نظر به قابلیت "نمایشگر همیشه روشن"  دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج اضافه می‌شود، می‌توان به  پشتیبانی آن از موزیک پلیر اشاره کرد. بنابراین اگر موزیک پلیر دستگاهتان اجرا شده و گوشی در حال پخش موسیقی باشد، گزینه‌های مربوط به آن را در صفحه "AOD" دستگاه خود مشاهده خواهید کرد. با وجود تمام این ویژگی‌های جدید، باز هم میزان مصرف انرژی باتری قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ در هر ساعت کمتر از 1 درصد خواهد بود. کاربران دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ می‌توانند از طریق گلکسی اپ استور (Galaxy App Store) و یا از طریق تنظیمات قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" دستگاه (Settings>Display) نسبت دریافت آپدیت مورد نظر اقدام کنند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟