اعتماد از دست رفته مشتریان خود را جلب می‌کنیم!
عذرخواهی رسمی رئیس سامسونگ از مشتریان این شرکت
آقای کوه دونگ جین (Koh Dong-jin) رئیس ارشد شرکت کره‌ای سامسونگ به طور رسمی از تمام مشتریان این شرکت و خریداران فبلت گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) عذرخواهی کرد. وی قول داده که بار دیگر اعتماد مشتریان خود را جلب می‌نماید. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

همانطور که می‌دانید فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ که قرار بود یکی از قدرتمندترین محصولات اندرویدی کنونی موجود در بازار باشد، با مشکلات فنی همراه شد. باتری این فبلت بارها و بارها دچار انفجار و آتش‌سوزی گردید و این موضوع منجر شد که سامسونگ فبلت نوت 7 را فراخوانی کند. پس از آن سامسونگ مدعی شد که تمام نسخه‌های نوت 7 را بهینه کرده و به تدریج نسخه‌های جایگزین این فبلت را روانه بازار کرد، اما متاسفانه نسخه‌های جایگزین این فبلت هم با مشکل فنی همراه بودند!

بعد از گذشت چند روز از عرضه نسخه‌های جایگزین فبلت گلکسی نوت 7، مشخص شد که مشکل فنی باتری این محصولات از میان نرفته است. باتری نوت 7 همچنان بیش از اندازه داغ می‌شد و گزارش‌های مجددی مبنی بر انفجار باتری آن منتشر شد. این موضوع سبب شد که سامسونگ سریعا درخواست لغو فروش و استفاده جهانی از فبلت گلکسی نوت 7 را صادر کند و به نوعی از تولید و عرضه این محصول پرطرفدار خودداری کند!

در همین راستا سامسونگ به طور رسمی بیانیه‌ای را صادر کرد و فراخوانی دوم فبلت نوت 7 را ارائه کرد. در همین بازه زمانی آقای کوه دونگ جین رئیس ارشد شرکت سامسونگ در یک کنفرانس اختصاصی حضور یافته و از تمام مشتریان و طرفداران این شرکت عذرخواهی کرده است. وی اشاره کرده که با تمام قوا تلاش می‌کند تا مشکل ایجاد شده در فبلت نوت 7 را برطرف ساخته و بار دیگر اعتماد از دست رفته مشتریان را جلب نماید.

عذرخواهی رئیس سامسونگ

آقای کوه دونگ جین ضمن عذرخواهی رسمی از تمام طرفداران این شرکت و سری محصولات گلکسی نوت، از کارمندان زیردست خود هم تشکر کرد که در این بازه زمانی سخت دائما از وی حمایت کرده بودند. وی اشاره داشته که با مشاهده مشکلات پدید آمده، طی چند هفته اخیر بسیار ناامید و افسرده بوده است و خود را مسئول می‌داند تا به طور رسمی از مشتریان و طرفداران سامسونگ عذرخواهی کند.

متاسفانه با مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمد، شرکت سامسونگ امسال نتوانست به اهداف فروش خود دست پیدا کند. بدون تردید فروش گلکسی نوت 7 تاثیر چشمگیری بر درآمدهای بخش موبایل سامسونگ خواهد داشت و امسال این تاثیر کاملا از لیست مالی سامسونگ حذف می‌شود.

گفته شده که به دلیل مشکلات ایجاد شده برای فبلت گلکسی نوت 7، این احتمال وجود دارد که آقای کوه دونگ جین به دلیل عدم صلاحیت لازم پست رهبری و مدیریتی کنونی خود را از دست دهد. با این وجود حمایت‌های مناسبی از وی صورت گرفته و این موضوع می‌تواند باعث جلوگیری از این امر شود. بدون تردید در آینده نزدیک اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با این موضوع منتشر خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟